Mijn zoontje is 10 dagen geleden geboren met spierwit haar. Nu heeft alleen mijn zus spier wit haar bij ons in de familie en zij was ook geboren met spier wit haar. Is dus altijd zo gebleven. Ik ben geboren met donker haar en ben nu donkerblond/licht bruin en mijn man was donkerblond bij zijn geboorte en is nu bruin. Mijn zoon was donkerblond bij geboorte en zijn kleur is wat donkerder geworden in der loop der jaren en mijn dochter net zo. Hoe groot is de kans dat mijn newborn spier wit haar blijft houden nu hij al zo wit geboren is? Hier een foto van zijn haartjes In daglicht is het nog witter (vooral de achterkant). Bekijk bijlage 490148
Volgens mij is er geen zinnig woord over te zeggen. Mijn vader en zusje hadden als baby en peuter en kind ed vrijwel wit haar, maar dat is in de loop der jaren een stuk donkerder geworden. Mijn eigen haar is van lichtblond naar donkerblond gegaan. Mijn dochters hadden donkerbruin haar, tegen zwart aan, en zijn inmiddels allebei donkerblond.
Mijn zoontje is donkerblond geboren en is nu heel licht blond. Ik ben pikzwart geboren en nu ook licht blond. Mijn man is middelblond geboren en nu zwart. Dus ik was ook erg benieuwd wat het ging worden maar zl blijkt dus mijn haarkleur te hebben.
Ik had bij de geboorte zwart haar, dat werd lichtblond en heb uiteindelijk donkerblond haar gekregen. Volgens mij valt er weinig van te zeggen. Dochter had ook pikzwart haar, is nu in 9 maanden al een stuk opgelicht
Mijn kinderen hadden allebei zwart haar bij de geboorte (of iig tegen zwart aan). Maar na een tijdje bij de 'haarwisseling' is het bij beide kinderen lichter geworden. Ze hebben allebei lichtbruin (of donkerblond) haar.
Zelf had ik wit haar en ben nog steeds blond.onze uk had heel donker bruin haar dat veranderde in bruin,rossig en is nu met 21 maanden blond.als de zon schijnt zie je nog wat rood.
Nog gefeliciteerd! Hier had de oudste zulk licht haar: is vrij lang licht gebleven, naar nu een peper en zout kleurtje en dan straks waarschijnlijk donkerblond/bruin. Mijn man had het als baby ook, maar dat is steeds donkerder geworden tot bruin. Ikzelf ben geboren met bruine haartjes, kwam spierwit voor terug en werd ook steeds donkerder tot bruin.
Nog gefeliciteerd! Hier is zoontje geboren met donker bruin haar, dat kleurde steeds wat lichter en werd rossig. Het rossige haar is rond de 3-4 maanden uitgevallen en daar is licht blond haar voor terug gekomen uiteindelijk. Nu nog steeds een lekker blond koppie.
vroeger was mijn haar ook wit. de laatste foto die ik heb waar het echt zo licht was was op mijn 14e. nog steeds blond maar niet meer zo heel erg licht als toen. oudste is ook ietsje donkerder geworden die was ook erg blond. jongste nog niks over te zeggen aar voor nu nog blond. ml had vroeger ook heel lichtblond haar en ik ken hem niet anders als met bruin haar
Hmmm ik was kaal (te vroeg geboren) daarna donkerblond en toen wit haar met pijpenkrullen. Toen heeft een muts mijn haar kort geknipt en daarna weer donkerblond. Mijn zoontje had licht-blond haar bii de geboorte... toen rood en nu lichtblond Dochtrt was pikzwart bij de geboorte en nu 11 weken later soort mahonie kleur... Dus weinig over tr zeggen idd😂
Hier is mijn kleintje geboren met donkerbruin/zwart haar. Dat verkleurde naar blond toe. En nu begint het weer wat donkerder te worden. Maar ik neem aan dat het van de zomer weer een paar tinten lichter wordt. Mijn partner begon op dezelfde manier. Bruin, blond, donkerblond en nu is het weer bruin (met af en toe een grijze haar) Ik ben geboren met donkerbruin haar, was rood/oranje als kind zijnde en later is dat wat donkerder geworden. In de zomer zie je roodtinten er doorheen komen. Maar als je me zo ziet zou je mij geen roodharige noemen ofzo; het is misschien 1/4e ofzo. Mijn vader had en mijn broer heeft overwegend oranje haar Ik ben gelukkig gezegend met mijn moeders bruintinten er doorheen. Ik ben benieuwd wat het volgende kind doet.
He gefeliciteerd nog! Gaat het goed? Ik kan denk ik nog weinig zinnigs zeggen over mijn dochtertje dus reageerde eigenlijk alleen om je te feliciteren.
Mijn zoon is geboren met pikzwart haar. Dit werd na een maand of 3 kastanje bruin en daarna steeds rozziger. Uiteindelijk is dit na een jaar middenblond geworden. Mijn man en ik zijn allebij blond en toen iedereen riep tijdens de bevalling we zien het hoofdje en hij heeft een bos met zwart haar heb ik iedereen voor leugenaar uitgemaakt