Haar breekt af ( advies ? )

Discussie in 'De lounge' gestart door 6ok11, 8 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Na wat te veel geexpirimenteerd te hebben met mijn haar, is het nu langzaam aan het afbreken. Verschrikkkkkkelijk. Ik ben nu de hele week al bezig met maskers van Elvive , maar het lijkt niet te werken. Heeft er iemand een tip wat ik het beste kan doen ? Voorlopig ga ik het niet meer verven of iets dergelijks. Het moet eerst hersteld worden. Heb overigens haar tot over mijn schouders ( middel lang ).

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Afknippen tot het punt waar het nog gezond is.
    Verder ben je volgens mij helaas al te laat.

3. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dan moet ik bijna kaal vrees ik 😂😝. Heb enkel plukjes die afgebroken zijn ongeveer 7 cm vanaf mijn hoofdhuid .

4. Veera

Veera Niet meer actief

Met rust laten . Even helemaal niks doen en extra vit B slikken.

5. Veera

Veera Niet meer actief

O Jeetje mss leedvermaak hoor maar heb je een foto? :D

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry maar vitamine B heb je alleen wat aan voor de nieuwe aangroei. Er lopen geen aderen oid door de haar, dus de vitaminen kunnen nooit in de dode stukken komen.

7. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oooooh jij bent errug 😂😂😂😂😂

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    eh.. niet wat je wil horen, maar je kan er niks aan doen behalve knippen.

wat dood is is dood en dat komt echt niet meer goed, je kan er zoveel masker in smeren als je wil.. je bent helaas te laat...

9. Veera

Veera Niet meer actief

Dat weet ik wel maar ze moet toch ook gezond nieuw haar krijgen 🙈

10. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heb altijd dik en mooi haar gehad. Ik ga deze week wel even een kapper opzoeken. Mooi #%£<¥ dan want ik was net bezig het lang te laten groeien. Ik heb hier wel wat van geleerd &#128541;

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn tip om je haar mooi te houden.

Verf af en toe laat groeien en af en toe knippen en voor de rest natuur laten drogen geen föhn geen troep en maskers ik heb dik lang haar wel fijn maar ik doe er nooit wat in ja een pakje verf een of twee keer per jaar en verder laat ik het met rust ja wassen en borstelen verder niks.

Al die producten voor je haar is weg gegooid geld en voor nu ja zit niks anders op dan stekeltjes nemen.

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wat heb je dan voor experimenteels gedaan...?

13. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Teveel gekleurd in korte tijd. De kleur was telkens niet naar wens, en hou nou eenmaal van veranderingen. Niet voor herhaling vatbaar.

14. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Laat een stuk van je haar afknippen, zodat in ieder geval het onderste gedeelte niet nog verder kan splijten.

Verder, pas goed op hoe je je haar na het douchen droogt! Als je het altijd in een handdoek bovenop je hoofd wikkelt, kan je haar namelijk ook gaan afbreken. Het beste is gewoon droog knijpen en dan aan de lucht laten drogen. Liever geen fohn, of anders op de koudste en zachtste stand.

Gebruik een voedende olie voor je punten (kokosolie, arganolie etc.) en smeer 1 keer in de week je hele haar een nacht in met kokosolie als masker.

Niet je haar borstelen als het nat is, dan breekt het ook sneller.

Enne...volgende keer niet te veel achter elkaar experimenteren ;)

15. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thnx. Ik heb kokos olie in huis dus dat ga ik even proberen. Een föhn gebruik ik gelukkig nooit.

16. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Gele shampoo & conditioner van Elvive, volgens mij anti-haarbreuk ofzo. Ik wil niet zeggen dat het écht wat oplost, maar ik stijl mijn haar dagelijks ivm kroes-haar. Altijd breekt er veel af tijdens het stijlen. Nu ik deze shampoo gebruik icm biosilk op nat haar is het écht een stuk minder.

17. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb er ook last van, vooral bij m´n haarlijn. Ik verf het regelmatig en fohn en stijl ook, maar nog nooit eerder last van gehad. Het is net alsof de conditie van m´n haar ineens slechter is, terwijl ik niets anders doe.
    Ik gebruik nu biosilk en slik extra vitaminen. Heb zelf veel haar, dus het valt niet zo op, maar het moet niet erger worden.

18. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Ook belangrijk om je haar niet teveel op een knot/staart te doen..
    Door een elastiekje breekt het ook af!!

19. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik heb mijn haar bijna altijd vast, dus dat word nog wat. Bedankt voor de tips dames

20. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Arganoli en henna erin doen

Deel Deze Pagina