Onze jongste zit in groep 7 en heeft op dit moment geen gymles op school omdat er niet binnen gesport mag worden. De oudste zit in de eerste van de middelbare school en heeft wel gymles op school in de gymzaal. Hoe zit dit op andere scholen?
Onze zoon zit op de basisschool maar hij mag gymen. Ben wel benieuwd hoe dat bij andere scholen zit en middelbare scholen
Hier zowel basisschool als middelbare school gewoon gymlessen. En volgens mij op de middelbare ook binnen hoor. Na de voorjaarsvakantie gaan ze geloof ik altijd naar buiten.
School heeft de regels niet goed begrepen. Binnensport mag weer voor kinderen. Daarnaast is dit onderwijs. Alle scholen hier sporten weer binnen.
Gym als zijnde onderwijs mag wel binnen. Het is wel een beetje afhankelijk van hoever de gemeente meewerkt bij de binnensport accommodaties. Zo kunnen onze kinderen wel gymmen, maar geen gebruik maken van de kleedkamers terwijl op de school waar ik werk (andere gemeente) de kleedkamers wel gewoon gebruikt mogen worden.
Hier wel gym op de basisschool, gewoon met de vakleerkracht. Dat mag ook gewoon, dus slaat nergens op als een school het niet door laat gaan.
Misschien zit het hem daarin, de gymzaal wordt gehuurd via de gemeente... Zal het eens aankaarten op school.
Zowel zoon op de basisschool als dochter op het VO hebben gym. Maar ze mogen allebei niet binnen sporten helaas. Hopelijk komt daar snel verandering in.
Dochter in groep 4 en dochter in 2 Mavo hebben beide binnen gym. Ze mogen alleen de douche niet gebruiken.
2 kinderen op de basisschool en ze krijgen gewoon gymles. De andere 2 basisscholen in de wijk geven ook gewoon gymles aan hun leerlingen in de gymzalen.
Sinds wanneer? Hier gaat de binnensport van mijn zoontje nog niet door en mijn nichtje mag ook nog niet turnen.
Hier ook gewoon gym op het VO incl gebruik van de kleedkamers. Buitensporten worden alweer ingepland.