Na 2 nub-foto's hier geplaatst te hebben, die niet helemaal duidelijkheid gaven (maar vermoedelijk jongen), nu een potty shot van vanochtend. Er hebben twee verloskundigen gekeken, met zowel inwendige als uitwendige echo, maar ze durfden het niet met zekerheid te zeggen. Ze denken meisje, omdat ze niet duidelijk een piemeltje zagen. Ben benieuwd of jullie het eens zijn met de vk's.
Ik denk ook een meisje idd. Ziet er een beetje hetzelfde uit als mijn echo (en ik heb zelf goed meegekeken en ook echt geen piemeltje gezien)
Heb deze reactie nu pas gezien. Dat uitsteeksel kan toch nooit helemaal " terug zakken " naar een meisjes pottyshot? Kan me het haast niet voorstellen.. kun je hier wat uitleg over geven? Op Google wordt ik niet wijzer
De nub is een uitsteeksel. Bij beide ziet het er hetzelfde uit totdat de ontwikkeling start rond de 14e week. Bij een meisje trekt het in en wordt het de clitoris. Bij een jongen wordt het de piemel. Als je dus een pottyshot hebt van voor de 14e week dan is het de nub die uitsteekt en zich nog kan gaan vormen naar verder geslachtsdeel.
Vandaag geslachtecho gehad (15+4). Ze kon niet zien wat het was. Ze dacht het eerst 80% te weten (onderstaande foto binnen 2min gemaakt) daarna zag ze het toch anders en uiteindelijk heeft ze geen uitspraak gedaan. 12 november weer terug. De echofoto wou ze eigenlijk weggooien. Wat vind je er van ?