Grote gezinnen, grote vakanties

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zxcvb, 8 jan 2025.

1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    Ja ze worden er wel op uitgezocht natuurlijk. Hoe meer gedoe hoe leuker.:rolleyes:
    Ik ben wel heel benieuwd naar de vakantie van het gezin met de 7 (puber) meiden. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit, maar daar kan natuurlijk ook lekker wat gedoe komen tussen de meiden onderling. Dat gezin vind ik er het 'normaalst' uit zien eigenlijk.

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.147
    8.313
    113
    Vrouw
    Misschien wilde ze ook niet mee maar moest ze mee? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het zal heus niet alleen nu zo gegaan zijn. Overigens zijn ze daarna wel met de kids naar het zwembad gegaan toch?

3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.147
    8.313
    113
    Vrouw
    Oh echt? Ik heb helemaal niet t gevoel dat hij wat minder begaafd is ofzo. Ik vind t gewoon een luie tokkie die het allemaal wel prima vind, zolang die kinderen maar niet huilen ;) En die vooral andere plannen had met zn vriendin in de tent :D

NiVa0230, Spectre en Mammavantwee vinden dit leuk.
  4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.206
    4.446
    113
    Dochter en zoon zaten hier met verbazing te kijken. Mijn dochter die ouders van die jongen zien nu (pas) hoe hij zich daar gedragen heeft, die zullen zich wel kapot schamen.

Zoon nou die zal ook wel ergens een stempeltje hebben maar dat is geen excuus Truus.

Ik snap best dat dochter van 17 totaal geen zin heeft om op die kleintjes te letten ook omdat het niet een keertje is maar waarschijnlijk regelmatig op ze moet opletten. De grote mond , tja moeders kan het ook en ze wordt er niet op aangesproken dus zal ze dat wel houden.

Viel mij wel op dat schoonzoon later zei (bij het helpen met de voortent) dat hij wel vaker eerst even moest mokken voordat hij aan iets kon beginnen.

Die alleen staande moeder in Duitsland moest eerst alle kinderen weer bij elkaar zoeken toen ze wilden zwemmen, die waren overal door het park heen aan het spelen incl. de 2 jarige.

En dan die moeder met de campers. Wil alleen snel even boodschappen doen, gaat vervolgens uitgebreid van alle kleintjes afscheid nemen, verzucht vervolgens dat ze allemaal mee willen. In het supermarktje was het 1 grote ellende. Joh zeg tegen je man ik ga snel even en ga. En dat koken in 2 campers vond ik best wel link, je laat toch je gas met heet water en gehakt onbeheerd achter om weer naar de andere camper te spurten.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.206
    4.446
    113
    Inderdaad

6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    Nou ja toen hij zo raar zat te doen in die bus, onder het rijden. Zat ik toch ook echt wel even te kijken: voel je je wel lekker?:eek:
    Maar ik denk idd dat het gewoon een luie tokkie is.
    Haha, ja hij zag al zijn vakantieplannen in duigen vallen tien hij die tent eens goed bekeek:roflmao:
    Ik denk zomaar dat hij nog nooit gekampeerd heeft.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    Haha, ja heel handig om een paar hongerige peuters mee te nemen naar de winkel:roflmao:

Ja dat koken vond ik ook wel een linke hoor. Nu zat pa met alle kleintjes bij heg zwembad en oudste dochter in de ene camper. Maar hoe wil ze dat toch veilig gaan doen als al dat grut rond de campers scharrelt?

Er is in ieder geval flink wat om je over te verbazen :roflmao:

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.571
    18.356
    113
    Vrouw
    Ik heb niet de hele aflevering gezien. Kan inderdaad zo gegaan zijn hoor en dit was natuurlijk maar een moment opname. Maar het kwam gewoon echt aso over.

Zxcvb vindt dit leuk.
  9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.571
    18.356
    113
    Vrouw
    Daar verbaasde ik me ook over ja. Zo'n kleintje die je dan even moet gaan zoeken. Had ook zo weg kunnen lopen.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  10. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.147
    8.313
    113
    Vrouw
    Ik irriteer me ook wel heel erg aan haar zeurderige manier van praten. Continu dat; he? Er jammerend achteraan. Vreselijk.
    En vond t ook onverantwoord hoor dat die vader alleen naar dat zwembad ging met die kleintjes. Ze kunnen allemaal niet zwemmen en hij heeft een baby mee. Hoe doe je dat veilig dan?

11. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    Oh ja, ik probeer me er niet aan te ergeren, ze kan er tenslotte ook niks aan doen, maar hetviscidd een erg zeurderige toon.

12. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.104
    386
    83
    Ik snap ook niet waarom ze beide campers met de neus naar voren parkeren. Als je er eentje omdraait heb je de deuren tegenover elkaar. Is gezelliger en ook gelijk een stuk makkelijker met koken.

Al die kleine kinderen die zelf in het zwembad spelen bij meerdere gezinnen vind ik ook gevaarlijk. Ik zou echt niet ontspannen kunnen zitten.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    Ja dat had ik ook al bedacht. Campers met de deuren naar elkaar toe. Tentje ertussen en je gebit echt een stukje voor jezelf.
    Maar ach, ze hebben toch geen tafels en stoelen om neer te zetten:roflmao:

Jillzz vindt dit leuk.
  14. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.104
    386
    83
    Kleed op de grond en buiten picknicken is ook te simpel gedacht zeker? :D
    Nee, dan binnen om de beurt alle kinderen voeren zodat er geen vlekken komen.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: ja praktisch denken zijn ze geen sterren in.

Jillzz vindt dit leuk.
  16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    15.963
    2.078
    113
    Brabant
    Maar hoezooooo hebben ze geen stoelen dam? Die zitten er toch bij als je een camper huurt??
    Heozoooooo ga je kamperen en binnen eten? Ik heb zoveel vragen, haha

(1 camper andersom kan wrs niet met de aansluitingen)

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    17.842
    16.783
    113
    Dat vooral ja:roflmao: alsof je zonder broertjes/zusjes er naast wel luidruchtig kan zijn in een tent:p

Maar eerlijk, ik zou daar ook echt niet blij van geweest zijn. Dat stukje doek houdt niks tegen qua geluid maar als je pech hebt merk je ook beweging.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    17.842
    16.783
    113
    Zal me ook niks verbazen als er in de volgende aflevering een "oooooooh daar liggen stoelen verstopt" komt

Zxcvb vindt dit leuk.
  19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    12.505
    14.120
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Aan het eind van de vakantie waarschijnlijk, bij het inleveren van de campers:D

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    15.963
    2.078
    113
    Brabant
    Jaaaaa...
    Die liggen toch ergens onder in zo'n Luik..

Achja..

Campingtv is nu wel heel letterlijk

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina