Wie heeft de tip voor een grote maten/cup badpak of tankini die enigszins wat ondersteuning geeft aan de borsten? Atm heb ik cup 90/95F. Vorige zwangerschap zwollen ze gigantisch op. Denk wel tot cup h/i. Vreselijk haha.
Ook de beha's vind ik daar goed van, de meeste voor grote maten krijg ik een homp borst, weinig ondersteuning of ze worden helemaal platgedrukt tot punten.... Ja, ik heb grote borsten maar ook die willen met een beetje zorg en leuk worden ingepakt!
Zeker! Ik heb zelf een diepe cup nodig, dus cups in een U vorm, daar let ik altijd op Bij het kopen van bh's en deze merken hebben dat vrijwel altijd. Zo krijg je dat ze mooi rond in de cup zitten in plaats van geplet inderdaad.
Top! Zien er idd mooi uit Komende maand vakantiegeld, dus ga denk ik toch maar even wat mooie dingen uitzoeken.
Primadonna heeft ook grote cups, m'n moeder heeft haar tankini van daar en die heeft een G cup Heb zelf een bikini van zizzi, die ondersteunt ook heel goed maar ben niet zeker of die ook badpakken en tankinis hebben
Ik koop graag lingerie en badkleding bij lace-lingerie, vaak goede aanbiedingen in mijn maat (ik heb 70G). Ik slaag vaak goed bij Poolse merken zoals Ava en Gorsenia, en Engelse merken zoals Panache en Freya, die beugels vallen anders (voor mij beter) dan bij merken als prima donna. Bijkomend voordeel is dat de poolse en engelse bh’s ook voordeliger zijn. Ik heb 2 badpakken met cupmaat en beugel (1 van Ava en 1 van Panache) en een tankini bovenstuk van Ava.