grote babywinkel grens Duitsland/Enschede

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 23 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.626
    5.653
    113
    Wij gaan morgen een mid-week naar bad bentheim net over de grens bij Enschede. Aangezien het niet super weer gaat worden is een dagje shoppen ook leuk. Wie kent er een grote baby winkel in dat gebied? Mag ook een half uurtje rijden zijn. Mag ook in nl zijn.

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja is wel een uurtje rijden maar Oberhausen heeft een zeer groot overdekt winkelgedeelte.

Sowieso zou ik in duitsland even gaan shoppen voor verzorgingsproducten voor jezelf/man/baby. Is zeker de helft goedkoper! Babykleding is vaak ook goedkoper daar :)

3. JMMH

JMMH Niet meer actief

De Prenatal in Hengelo.
    Babypark in Enter, daar rijd je wellicht bijna langs (vlak aan de A1)

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.626
    5.653
    113
    Ja verzorgingsproducten halen wij sowieso altijd daar als we op vakantie gaan in Duitsland. Scheelt echt een hoop Maar nu heb ik een heel ander doel, baby winkels afgaan haha dus vandaar mijn vraag.

5. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Babypark in Enter!

6. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Babypark in Enter. Ze zijn wel bst duur daar, maar je kijkt er je ogen uit. De webshop (en winkel) zijn op zondag gesloten ivm het geloof, dus daar kan je vandaag niet op kijken.
    De Prenatal in Hengelo is ook een hele grote, daar ga ik persoonlijk liever naartoe. Op dat zelfde terrein zitten ook de Ikea, Mediamarkt, Praxis, BCC, Intersport en een ToysXL (alle winkels daar zijn een tikje groter dan normaal).

En als je dan toch in de buurt bent, zit niet ver daar vandaan een heerlijke ijswinkel (Van der Poel). Die is meerdere keren achter elkaar ijsmaker van het jaar geweest... al is het volgende week helaas niet echt meer ijsjesweer.

Veel plezier!

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.626
    5.653
    113
    En is de prenatal in hengelo een beetje ruim? Ik ben die in Alkmaar gewend en dat is een klein winkeltje zeg maar. Zonder meubels enz.

Gaan jullie ook wel eens de grens over of blijven jullie in Nederland? In Duitsland hebben ze toch ook vast baby winkels? :D

Enne lentekriebel ijs kan altijd toch. Ga niet mijn vakantie laten verpesten door slecht weer haha

Babypark ken ik trouwens al. De grootste zit bij ons in de buurt Wormerveer. Idd duur maar je kijkt je ogen uit

8. Jansje88

Jansje88 Lid

23 jun 2012
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Babyone in Rheine is ongeveer een kwartiertje van Bad bentheim af is ook een grote baby zaak.

De prenatal in Hengelo is heel groot ook met meubels enz.

9. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL

Babyone in rheine inderdaad,maar die is niet heel groot.
    Verder idd de prenatal, in enter de winkel is wel leuk, maar vind hem zelf wel prijzig!

10. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Babyhaus Amberg in Gronau, lijkt mij ook wel een leuke! Ik rijd er elke week langs als ik onderweg ben naar zwemles

11. Mir82

Mir82 Actief lid

19 dec 2011
    159
    28
    28
    Zoals al gezegd Babypark in Enter (fijne winkel!) en Prenatal in Hengelo. Maar voor meubels hoef je echt niet naar Prenatal te gaan, staat enkele bedjes en commodes maar meer niet. Babypark heeft wel weer een heel mooi en groot assortiment, wel prijzig..
    Maar mooie merken zoals Koeka, Taftan, Baby's only, Cottonbaby, little dutch etc.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Veel echte babywinkels zijn er niet in dld. Meestal een afdeling bij een winkel in. Zo heb je in nordhorn een afdeling in de xxlutz . En je hebt kleertjes bij ernstings family . En net als in Ned hm en ca. Ook bij woolworth zijn kleertjes. Meubels is al gauw ikea en internet. Of dus idd babyone. Je hebt ook nog spielemax geen idee of die daar in buurt is ken alleen die in lingen. Al is dat vast ook te rijden.

13. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Prenatal Hengelo. Is een hele grote en er zit een speelgoedwinkel naast. Bovendien zit op hetzelfde terrein de ikea (en praxis, mediamarkt, bcc, beterbed en fit for free).

En wat iemand anders al zei, daarna een ijsje halen bij van der poel op de bornsestraat. Is echt heel lekker ijs en veel verschillende smaken. Ze hebben er ook meerdere prijzen mee gewonnen.

Deel Deze Pagina