Nouja wat mij nou gebeurt.. We hebben een zoontje van 10 maanden en hebben al eens gesproken over een 2de ja of nee. Op dit moment zijn we daar beide helemaal nog niet aan toe. Sterker nog de laatste tijd zit ik helemaal niet lekker in mijn vel en eind dec bleek ik ook nog eens een b12 tekort te hebben waarvoor ik nu injecties krijg. De zin in...is zo goed als weg.. Gewoon te moe en te bleh... We hebben het afgelopen maand welgeteld 1x gedaan met beschermening (condoom) en nu ben ik in ene al 6 dagen overtijd? Zou het door de b12 injecties komen of zijn we toch op een of andere vage wijze zwanger geraakt? We hebben niks gemerkt dat er iets fout is gegaan en ook niet dat het condoom is gescheurd.. Mijn man neemt vanmiddag uit zijn werk een test mee.... Dit zou toch wel heel erg raar zijn of niet?
Misschien vanwege stress of omdat je je niet goed voelt? Dat kan je cyclus ook een beetje uit balans brengen he
Ik weet het niet eigenlijk, zou misschien inderdaad door de injecties komen.. Hoop dat je met de test wat meer zekerheid krijgt..
Ook vaak b12 injecties gehad maar werd daar niet onregelmatig van. Soms kunnen wel je hormonen van slag zijn.