vandaag voor het eerst geprobeerd met wat ik heb liggen: 1 rijpe banaan 1 rijpe kiwi de binnenste blaadjes van kropsla water Ik vond het wat aan de bittere kant
Hmm... Vond de mijne minder lekker dan degene die ik gisteren had... Misschien toch te veel groente voor een beginneling of zou het te maken hebben met het gebruik van diepvriesspinazie ipv verse? Iemand die me kan vertellen of dit erg uitmaakt qua smaak?
De volgende keer het witte gedeelte van de sla even wegsnijden en niet gebruiken scheelt heeeeel veel.
Voor diegene die het ook doen voor meer energie en zo ... het duurder bij mij ongeveer anderhalf tot twee weken dat ik resultaat voelde en zag.
Ok! Maar moet zeggen dat ik sinds ik het doe (vanaf zaterdag) ik veel beter slaap. Ik had echt een probleem s nachts... Werd wakker rond 1 uur en kon dan de hele nacht niet meer slapen. En nu opeens wel. kan toeval zijn, kan psychisch zijn, maar dat maakt me eigenlijk niet uit! Ik ben er blij mee
Vandaag 1 met voor t eerst kropsla gebruikt. Was lekker maar kan het zijn dat de sla wat prikt? Ik bedoel mn lippen en mond voelde wat branderig aan. Had de sl;a goed gewasen. Had een combi met appel (met schil), kiwi en banaan.
jewelizz Het schijnt bitterder te zijn uit de vriezer. ENERGIE LEVEL Ik merkte het meteen na dag 2 al, op de een of andere manier ben ik niet helemaal uitgeput! Dit wordt dat 4... en afgelopen 2 nachten door mijn ziek kereltje weinig slaap kunnen pakken en moet zeggen dat ik me toch redelijk voel. Dat valt me mee. {ik heb nogal wat 'ziektes' o.a. fibromyalgie wat bij mij ook erg uit in niet fatsoenlijk slapen e.d.}
Goedenmorgen, Leuk om de ervaringen te lezen! Ik had vanmorgen annanas en sla, was heerlijk, heb een liter op. plas me eigen wel helemaal gek, hebben jullie dat ook, of komt dat nog door de bleeksederij van gister?
hier ook de diepvries spinazi maar echt maar 3 blokjes ofzo wand vind het niet heel lekker smaken. vandaag mango, ananas, banaan en spinazi en moet zeggen goed te doen alweer vandaag wel energie nodig wand vannacht tot 4 uur in het ziekenhuis gezeten met mn meisje
ik gebruik wel verse spinazie, diepvries vind ik zo smerig @Rosalyn, jeetje dat is pittig. Niks ernstigs hoop ik
Rosalyn, sterkte probeer anders eens verse... Ik ga zometeen de verse proberen in te vriezen. Lukt het niet mik ik het daarna wel weg, lukt het wel zou het heel fijn zijn wnat die grote zakken steeds... ik heb nog bleekselderij liggen, ga ik zometeen iets mee maken... Wil hem nu alleen stuk zoeter hebben zodat Kyana hem ook lust.
Waar kopen jullie momenteel verse spinazie? Heb het normaal bij Lidl weg maar daar ligt het niet dus zal het wel niet het seizoen zijn. Zal wel duur zijn momenteel?
Waarom halen jullie het noet gewoon bij de groente boer, kun je zelf de hoeveelheid bepalen Bedankt voor het sturen van het boek!!!
RosaLynn, dat klinkt niet best! Hopelijk toch niets ernstigs? Oehhh, mijn smoothie van vandaag is heerlijk! Heb banaan, peer, een beetje mango, peterselie en verse spinazie bij elkaar gemikt. Mmm! Doe mij er nog maar één @Bloem82: wij hebben hier geen groenteboer (dorpje...), voor mij dus verplicht grote zakken
bij de plus hier wel een groente boer maar momenteel koop ik alles verplicht bij de plus ivm de paardenplaatjes Smoothie van vandaag; 1 bevroren banaan {ik de sukkel heb ze met schil en al in de vriezer gegooid, das niet zo heel handig! 1 appel 1 peer 1.5 stengel bleekselderij beetje honing {wilde hem graag wat zoeter ivm de bleekselderij. Haal er 3 grote glazen uit, 1 voor mijn dochter en 2 voor mij. En hij was ook nog lekker! Hopelijk morgenvroeg boodschappen doen zodat ik zaterdag aan 'het boek' kan beginnen! Heb vooral zin in die met gember....