Hoi, Ik ging zojuist naar de wc voor een grote boodschap en toen was mijn ontlasting helemaal groen?! Het heeft precies de kleur van spinazie. Zou het kunnen komen doordat ik gister een fles blauwe wijn leeg heb gedronken? Ik heb verder helemaal geen klachten, voel mij gewoon prima. Voelt dus een beetje stom om de dokter te bellen als de oorzaak gewoon de blauwe wijn is geweest. Alvast bedankt!
Haha ja ze hebben van Hugo bij de Lidl nu blauwe wijn, echt een aanrader . Niks geels of groens gegeten gister. We gingen bbqen en ik heb eigenlijk alleen maar vlees gegeten en blauwe wijn gedronken.
Ik hoop voor je dat er iemand is die wel eens die blauwe wijn op heeft, want dit is nu echt zoiets wat ik niet zou durven in te typen op google. Maar het zou me niks verbazen dat het aan de wijn ligt. Voedingsmiddelen veranderen de kleur van ontlasting wel vaker. Volgens mij is het officieel ook geen wijn, denk dat er een chemisch goedje aan toegevoegd is en dat kan makkelijk de kleur in de pot veranderen
Jup, heel normaal! Als puber me vaker verwonderd over mijn groene ontlasting na avondjes met Blue Curaçao. Geen zorgen maken dus, is gewoon de afbraak van de kleurstoffen .
Hahaha ja van de Hugo! Het smaakte ook wel heel erg zoet en ik moest zelfs een keer op de achterkant van de fles kijken of ik niet gewoon limonade aan het drinken was omdat het zo makkelijk weg dronk
Ja ik durf zulke dingen ook niet te googlen, dan zal ik waarschijnlijk alleen maar lezen dat ik binnen nu en een jaar dood ga. En ik dacht dat er vast wel meer liefhebbers zouden zijn van blauwe wijn waardoor ik de vraag maar beter hier kon stellen.
Fijn dat je er ervaring mee hebt! Ik was echt verbaast toen ik zag dat mijn wc papier opeens groen was . Ik heb wel eens vaker blauwe wijn gedronken, maar die was dan wat lichter blauw en daar zat nog wel een alcohol smaakje aan. Die van de Hugo die ik gister heb gedronken was echt fel blauw en smaakte net naar limonade.
Haha, die heb ik volgens mij pas ook op. Het leek inderdaad net limonade. Ik heb er op de wc niks van gemerkt, maar had ook niet zo heel veel op.
Ik bedoelde meer de plaatjes die je nog wel eens tegenkomt als je ontlasting+kleur intoetst. Dan kan je nooit meer genieten van je wijntje hoor
Haha daar heb ik niet zo veel last van gelukkig. Heb ook een foto gemaakt van mijn eigen exemplaar voor het geval dat het toch wel kwaad kon.
Jup normaal . Zou wat extra water drinken en je lichaam rustig de kans te geven die kleurstoffen te lozen
Bedankt voor de tip! Zal vandaag veel water drinken en de alcohol de rest van de week aan de kant zetten.