Hallo, Weet iemand toevallig de site waar je de gratis wij babydoos kunt aanvragen als de kleine geboren is. En waar je dan ook een gratis mutsje krijgt? Dat kan alleen via een bepaalde site en ik ben het kaartje kwijt waarop de website vermeld staat. Dus als iemand deze website voor me heeft . Liefs,
er staat gratis, maar als ik deze wil bestellen komt er in het winkelwagentje een bedrag van 13.65 te staan!?? iemand idee hoe dit kan en wat ik verkjeerd doe?
Ik werd vanuit de site van Wij Jonge Ouders (toen ik daar ingelogd was) doorgelinkt naar de site van simply colors voor de bestelling van het mutsje.
Ik kreeg toen een kaartje die ik in moest vullen met de naam van de kleine. Nog niks binnen gekrege helaas!
Waar zien jullie dat? Ik heb wel een profiel op wij.nl en mijn jongste staat er ook bij maar ik zie nergens een code
Via deze site kun je het aangeven Inloggen | WIJ.nl | Jouw zwangerschap, baby Je moet alleen wel binnen 6 weken na de geboorte van je zoon/dochter doorgeven dat je zoon/dochter al is geboren. Op het kaartje stond ook vermeld dat je dat ook via het kaartje kon doen alleen dan zou je niet het gratis mutsje krijgen, maar wel een mail/brief met daarin wanneer je de gratis baby doos zou kunnen ophalen. Dus als je het mutsje wil moet je dat via de site doen. Kreeg toevallig vandaag de wij weer binnen.