Vamiddag is de laatste keer geweest dat ik mij in een Trekpleister filiaal heb begeven en vanavond heb ik deze klacht naar hen verstuurd, nadat ik ook mijn ongenoegen in de winkel al heb uitgesproken tegen de desbetreffende winkelmedewerkster: Geachte heer, mevrouw, Na ontvangst van de reclamefolder en deze te hebben gelezen heb ik mij enthousiast bewogen naar het Trekpleister filiaal in ****** om mijn zoon te voorzien van nieuwe pampers baby dry maat 4. In de folder staat twee keer midpack aangeboden voor euro 16,50 en 2 keer reuzenpak voor euro 29,-. Een snel rekensommetje leerde mij dat de midpackaanbieding zeer voordelig was en trok mij over de streep. Echter in de winkel kom ik zeer bedrogen uit!!! Jullie bieden de pamperverpakking waar 40 stuks inzitten aan als midpack, maar dit is niet correct! Dit is het normale pak pampers. Het midpack pampers bevat 56 stuk per verpakking! Het reuzenpak bevat 70 stuks pampers per verpakking. Normaal haal ik 3 keer een normale verpakking pampers baby dry (dus 40 stuks per verpakking) en dit levert mij 120 pampers op voor euro 30,-. Bij de aanbieding van de midpacks zou het betekenen dat het mij 112 pampers levert, tenminste bij elk andere drogisterij die over midpacks, en dus het aantal van 56 per verpakking, spreekt wel. Bij Trekpleister kom ik bedrogen uit, want ik heb nu maar 80 pampers voor euro 16,50; omdat jullie het normale pak pampers in de schappen aanbieden als midpacks. Ik vind dit echt geen stijl, misleiding en mijn inziens dient dit ook te worden gecorrigeerd. Daar ik al geen fan ben van de Trekpleister maken jullie op deze manier bij mij geen goede zier. Op de aanbieding zoals hij in jullie folder staat en het geen wat ik dus daadwerkelijk meegekregen heb zit er een verschil in aantal. Ik verwacht dat Trekpleister, mijn klacht serieus in behandeling neemt, dit correct op zal lossen en ter compensatie van de misleiding mij van een pak pampers baby dry maat 4 ter tegemoetkomsing zal voorzien. Hierbij voorzie ik u van een website welke precies de aantallen pampers per soort en verpakking weergeeft: Pampers: soorten, maten en aantallen Vriendelijke groet, afz. bla bla bla (voor mensen die zich afvragen waarom ik niet voor de reuzenpak-actie ga: voor 16,50 heb ik 112 luiers wanneer ze zouden praten over de daadwerkelijk aantal in een midpack en voor 29 euro zou ik er 140 hebben. Een verschil van maar 28 luiers, waar ik bijna het dubbele voor zou betalen... Blond maar niet dom!)
Tja. Er staat duidelijk genoeg op elk pak luiers hoeveel erin zitten, dat had je alleen maar even hoeven lezen. Verder lijkt dit mij niet de plaats voor dit bericht.
Eh... Wat ik niet snap.... Je ziet dat ze een andere formaat pak aanbieden en koopt het toch? Dat zou ik niet doen!
Snap niet dat je er zo'n ophef over maakt. Als je zelf goed de folder had gelezen ,had je kunnen zien dat het fout afgebeeld stond en het woordje midpack verkeerd was gedrukt. Er wordt namelijk wel de prijs van een enkelpak aan geboden, namelijk: normaal 2 pakken voor 19.98 nu 2 voor 16.50 ( een enkelpak kost normaliter 9.99 ) Dit is duidelijk een druk/zetfout geweest. Deze dingen kunnen gebeuren en dit vind je ook altijd aan de achterkant van de folder. Wat ik al helemaal niet begrijp, is dat als je in de winkel zag ,dat ze de juiste pakken aanboden ,wat het volgens de prijs van de actie was, je ze toch koopt. Nee erg overdreven en mijn inziens probeer je er op deze wijze een slaatje uit te slaan.
Ik snap het wel hoor. Je bent blij omdat je een vette aanbieding ziet, gaat dan natuurlijk niet uitgebreid het foldertje bestuderen, gaat snel naar die winkel waar je anders nooit komt, en dan ben je daar en zie je dat 't toch níét zo is en dat je eigenlijk nog meer moet betalen dan normaal gesproken. Dat is natuurlijk een enorme teleurstelling, en ook niet helemaal eerlijk van de Trekpleister (wie weet hoeveel mensen er wél intrappen?).. Hebben ze al gereageerd op je klacht? En voor de rest; Ik denk niet dat ze die pakken ook echt gekocht heeft hoor. Volgens mij staat dit er zo, om het duidelijker te maken aan Trekpleister. Zo verstuur ik m'n mails ook altijd, anders komen ze weer van 'JA MAAR, u heeft het toch in de winkel gezien, er is toch niets gebeurd, blablabla'.
ik snap dat je ervan baalt, maar ik denk niet dat je een gratis pak luiers hiervoor gaat krijgen. Ben benieuwd hoe ze reageren op je klacht (en of ze erop reageren)
Ik had helemaal niet gezien dat TS daar om vraagt.. Dat vind ik eerlijk gezegd ook 'n beetje apart ja (weet wel zeker dat ze daar ook niet op ingaan..)
dit heb ik gekopieerd van TS dr tekst mijn klacht serieus in behandeling neemt, dit correct op zal lossen en ter compensatie van de misleiding mij van een pak pampers baby dry maat 4 ter tegemoetkomsing zal voorzien. ik ben ook heel benieuwd of ze reageren en hoe
Hallo allemaal Veel verschillende meningen en deze mogen er zijn. De aantallen staan niet in de actie vermeld. Ze praten over midpack en reuzenpakken. Goed dat kán een drukfout zijn. Twijfelachtig... Ik zeg nadrukkelijk dat kan een drukfout zijn en daar kom ik later in deze tekst nog even op terug. Dat hier echter gesteld word dat ik aan de prijzen maar had moeten weten dat het om de normale pakken ging vind ik ook niet helemaal correct. Het zou hier dus om miscommunicatie gaan. Goed dat kan gebeuren, maar... Dankzij werkervaring in diverse branches en functies heb ik geleerd dat ondanks er word vermeld dat druk- en zetfouten voorbehouden zijn dat er zeker ingegaan moet worden op een consument wanneer deze de opmerking plaatst op en folder die door hen (of eigenlijk de moedermaatschappij) word opgesteld en dus fouten bevat. De klachtenbrief is hard opgesteld, omdat ik minstens van hen verlang dat ze mijn klacht serieus nemen en in behandeling nemen. Of ik wel of niet verwacht dat ze op mijn eis van een nieuw pak pampers in gaan laat ik even in het midden. En dan nu het gedeelte waar ik nog even op terug zou komen: Vind in ieder geval dat ze de tekst in de folder en ook op de prijskaartjes in de winkel aan moeten passen. Zij noemen dus een normaal pak pampers van baby dry maat 4 waar 40 stuks in zitten een midpack en dat alleen is al niet correct! Wat een van de dames hier al voor mij zei: het is ook vooral de teleurstelling als je van mening bent dat je een prachtdeal in handen hebt gehad en die dus eigenlijk niet wilt laten lopen. En ik ben heel eerlijk: ik heb de pampers wel gekocht. Mijn zoon heeft ze toch nodig en tijd en ruimte om daarvoor nog eens naar een andere winkel te gaan was er niet. Nood breekt wetten. Het is nog steeds geen hele slechte deal, maar het gaat mij erom dat ze dingen niet correct weergeven. Zowel in de folder als in het filiaal niet en deze acties van hen vind ik gewoon misleidend. Ben hier gewoon op zijn minst gecharmeerd van. De klacht is momenteel in behandeling.
Correcte oplossing is gewoon terugbrengen naar de winkel, bon geven (die een verstandig mens natuurlijk altijd netjes bewaart - maar een echt verstandig mens had dit gewoon nooit gekocht) en geld terug krijgen. En daar zal niemand moeilijk over doen. Hier wordt met een hoop opgeblazen taal (fol vouten) van een mug een olifant gemaakt, en, inderdaad, gepoogd een slaatje te slaan uit een fout in de folder. Daar zal bij Trekpleister niemand van onder de indruk zijn. Het balen van een folderaanbieding die niet klopt of er helemaal niet is, is heel normaal. Blokker spant de kroon, op voet gevolgd door Etos en ja Trekpleister. Maar om daar nou zo'n ophef over te maken. Het wordt zoals gezegd altijd gedekt door de kleine lettertjes op de achterkant. Ook 'grappig' dat de genoemde site, met het "bewijs" hoe de pakken heten, niet rept over een midpack. Zo'n opmerking is sowieso al niet erg slim, en onder zo'n bericht lokt dat al helemaal bepaalde reacties uit natuurlijk... Maar ik houd me in...
Moeten ze de tekst in de folder aanpassen? Oei, de mijne ligt al tussen het oud papier. Heb je enig idee wanneer ze daarvoor langskomen?
Lees jij nou eerst maar eens het hele verhaal van TS want uit je vorige berichten blijkt dat je dat niet eens gedaan had.
Ik heb het even rood geciteerd. In wat voor opzicht moeten ze er volgens jou dan op ingaan? Ze zijn namelijk niet verplicht je het voor die aanbieding mee te geven. Het zou een service kunnen zijn ,maar verplicht zijn ze het zeker niet
Wat betreft het stukje van Etos. Heb je ooit gehad dat een folderaanbieding een drukfout bevatte en dat de betreffende etos je niet het voordeel gaf zoals afgebeeld in de folder? Of heb je vaak gehad dat er artikelen uit de folder er niet waren in de winkel? Ben als medewerker even benieuwd
En als jij nou eens leert lezen. Dan had jij begrepen waarom ik wel genoodzaakt was om de pampers alsnog aan te schaffen. Omdat ik een klacht heb mag ik het niet meer aanschaffen? Wie zegt dat dat verboden is? Je hebt gelijk over de spelfouten. De tekst die ik naar hier gekopieert heb is niet diegene die trekpleister heeft ontvangen. Heb de tekst voor verzenden echt wel nog eens gecontroleerd op spelfouten. Denk dat het kopieeren van de tekst hier naar toe voor de laatste check is geweest. Ook niet helemaal netjes, maar of ik hier wel of geen typfoutjes maak hoeft toch niet zo zeer uit te maken? Daarnaast slaat "blond maar niet dom" op het laatst genoemde rekensommetje en uitleg. Denk dat een ieder dat wel begrijpt wanneer hij/zij dat verstandelijk leest. Daarnaast had ik nou ondertussen van jou wel verwacht dat jij zou begrijpen dat ik bedoel dat ze de folders in toekomst moeten aanpassen. Maar het is goed; ik zal je inlichten wanner jij de folder bij het oud papier vandaan kan halen zodat die uitgave, speciaal, voor jou nog eens word herdrukt. JIj laait alle sensatie zelf nog eens aan en dikt het met jouw opmerkingen alleen nog maar aan. Wees nou zelf ook eens verstandig. Mijn tweede post in dit bericht lijkt mij al een heel stuk milder en daarin leg ik duidelijker uit waarom ik een klacht heb neergelegd bij trekpleister.
Juist hierom kan ik me heel goed voorstellen dat TS een klacht heeft ingediend. Het komt steeds vaker voor tegenwoordig en begint, vind ik, behoorlijk irritant te worden. @ TS. Heb je rechtbijstand? Misschien eens informeren hoe ver je hiermee komt en of ze je hiermee willen en kunnen helpen.