Gratis babydozen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ffff, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Dag allemaal!

Het lijkt me superleuk om allerlei gratis babydozen aan te vragen, maar ik ben bang dat ik tot in de eeuwigheid telefonisch / per mail achtervolgd wordt door allerlei bedrijven die ik mijn gegevens heb gegeven.

Wat waren jullie ervaringen, is dat zo?

Groet!

2. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ik heb er zelf twee aangevraagd (de blije doos van Oudersvannu en de zwangerschapsbox van de Etos) en ben eigenlijk alleen 1 keer gebeld door Oudersvannu voor een abonnement op hun tijdschrift. Voor de rest geen marketingbelletjes of -mail gehad.

3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Die van de babydump is ook leuk, ten minste 4 jaar terug wel wel. O.a. lepeltjes, knuffeltje, tuitbekertjes

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik vul nooit mijn mobiele telefoonnummer in en heb een speciaal e-mailadres voor dit soort gedoe ;)

5. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ik heb die van de babydump gehaald ( zit nu ook 2 tuitbekers in en lepeltjes) die van de etos heb ik,kruidvat en prenatal.. enige is dat ik vewl babybladen door de brievenbus krijg.

6. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb die van ouders van nu opgehaald en van de Etos nog geen bevestiging gehad. Maar ben wel al door ouders van nu gebeld, ik vind het zelf wel irritant dat ze bellen, en ze zijn een beetje opdringerig! Ze doen eerst heel geïnteresseerd en als je op t laatst zeg dat je het tijdschrift niet hoeft ben je opeens niet meer aardig 😜! Maar verder ben ik nog niet lastig gevallen ;)

7. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Sluit me hier helemaal bij aan. Ik vroeg of ik t aanbod via post mocht krijgen of de mail aangezien ik in het ziekenhuis lag kreeg doodleuk te horen maar u wilt toch wel een goede moeder worden..... dan heeft u echt dit blad nodig. Grrrr meteen opgehangen raar mens.

Verder krijg je van de partners van wij wel veel mails valt mij op maar kan je je ook voor afmelden.

8. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Wat een brutaliteit van die telefonist, die ervaring heb ik niet. Hele aardige vrouw, ook toen ik zei geen interesse te hebben.

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ik heb wel veel mail gekregen maar daar meld ik me dan voor af of blokkeer het. Qua telefoontjes inderdaad alleen ouders van nu en dat was een prima gesprek. Ik heb overigens bij een ander blad wel eens gehad dat ze me onder druk zette om een abbonement te nemen en toen heb ik gezegd dat ik het financieel niet ga redden. Toen was het ineens snel klaar ;)

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad!

11. Anouk28

Anouk28 Nieuw lid

9 jun 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb die ervaring met ouders van nu, eerst heel geïnteresseerd zijn in je zwangerschap toen zei ze dat ik vast een goede moeder wil zijn en alle informatie tot me wil nemen en laat ze nou net een leuke aanbieding hebben! Nou het abonnement was rond de 99,- met een babyfoon erbij. Heb gezegd dat ik liever eerst met m'n man zou bekijken en dan wel via de website zou aanmelden als we dat zouden willen.
    Zegt ze; U maakt zelf geen beslissingen? Daar heeft u uw man voor nodig? :x:(

Ze zou me de dag erna terug bellen maar nadat ik opgehangen had werd ik zo boos om die opmerking van haar dat ik de afgelopen dagen gewoon niet heb opgenomen. Ze bellen anoniem, 2x per dag.

12. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16

Hier hetzelfde, heb alleen die van de babydump niet.
    Krijg idd wel folders van babyzaken.
    Maar 1 x gebeld en ik heb een emailadres voor dit soort onbelangrijke zaken...

13. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier ook 'ouders van nu' 'blije doos' en de 'kruidvat tas'.
    Van het kruidvat hoor je verder echt helemaal niks en de 'ouders van nu' bellen inderdaad een keer voor een abonnement met een geweldige korting (betaal je nog 60 euro). Verder een hoop emails, maar daar kun je je allemaal voor afmelden.

Oja en ik kreeg 2 maanden na de geboorte ofzo ook nog telefoon over een aanbieding met kinderboeken. Toen ik vroeg hoe ze aan mijn mobiele nummer kwamen zeiden ze volgens mij dat dat via de prenatal was gegaan. Ach, daar bleef het verder ook bij.

Maar de post die ik kreeg vond ik altijd wel leuk. Pas nog 2 kinderlepeltjes via de post.

14. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Vond het allemaal wel mee vallen. Van ouders van nu aardige mevr. en niet opdringerig. Daarbij kan je je altijd aanmelden bij het bel-me-niet register en afmelden voor de nieuwsbrieven natuurlijk.

15. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Op zich zijn ze leuk, maar je wordt wel gebeld door bedrijven en je gegevens worden doorverkocht. Uitschrijven voor de vele mailtjes van ouders van nu is tegenwoordig niet mogelijk. Dat is de doos van de Etos. Heb mij 3 maanden geleden ervoor uitgeschreven en ontvang nog altijd veel mailtjes. Het bel mij niet register heeft geen zin als je ergens je nummer vrijgeeft.

16. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Je krijgt ook post van blue band; een bordje en lepeltjes, dat vind ik dan wel weer leuk.

Ik heb geen last gehad te veel reclame.

17. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook ouders van nu en Etos gedaan. Eentje zat vol magazines daar heb je echt heel erg weinig aan. Ik dacht dat het de doos van de Etos was. De andere zat een speen, flesje, tandenborsteltje, pak luiers en een rompertje in, ook een hoop onzin hoor zoals een alcohol vrij biertje? En een Jills en een scheermes voor je eventuele man? Maar goed het is gratis en geeft wel een leuk en echt gevoel. Bij mij was het de start van de uitzet! Gewoon doen. Ik ben ook alleen gebeld voor het magazine en vond ik niet erg verder.

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Die van de babydump is erg leuk en weinig reclame (1 folder)
    Bij mij zat erin;
    -romper
    -tuitbekers
    -lepeltjes
    -knuffel
    -2 Difrax flessen
    -speen

Ouders van nu is echt vreselijk opdringerig. Ze zouden me wel even terug bellen dan kon ik nog even nadenken of ik het echt niet wilde m.
    Werd weer gebeld weer nee gezegd en toen ging ze allemaal andere aanbiedingen doen. Vreselijk irritant

19. Kadootjem

Kadootjem Lid

11 mei 2013
    7
    0
    1
    Ik heb ook een brutale medewerker aan de telefoon gehad met zelfde opmerking. Na 3 keer dezelfde opmerking heb ik maar gezegd dat ik dat zelf wel bepaal. Raar mens!

20. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.022
    113
    Overijssel
    Tijdens mijn zwangerschap heeft mijn man zo'n blije doos aangevraagd (mijn god,wat een naam zeg..:D) en vond het niet veel voorstellen.
    Om eerlijk te zijn hoef ik al die meuk niet,en voor niets gaat de zon op denk ik altijd maar ;)

Deel Deze Pagina