Hoi dames Ik héb even wat inspiratie nodig. Ik ben op zoek naar een grappig en uniek liedje om te draaien tijdens een huwelijks ceremonie. Wij gaan trouwen en zijn ontzettend van de humor en vooral niet de standaard zwijmel nummers. Ik had al wel 1 gevonden die ik stiekem erg gaaf vind. Ben benieuwd of jullie nog meer suggesties hebben.
In welke hoek zoek je het qua soort muziek? Wel rustig als deze, of mag het ook totaal iets anders zijn?
Wij hadden signed sealed delivered im yours. En een mega klef liedje over 2 vulkanen, maar dat paste prima.
Geweldig!!!! Als ik ooit weer ga trouwen dan wil ik "vluchten kan niet meer" (Ben zelf ooit op 1 april getrouwd en jaren later is op 5 december de scheiding uitgesproken door de rechter(die datum kon ik natuurlijk niet kiezen, maar vond hem wel briljant hahaha). Ik hou dus wel van een grappige trouwerij)
Misschien niet wat je zoekt maar wij weken ook wel wat af van de standaard (kleffe) liedjes. We kwamen binnen op de Wedding March van Queen, tijdens het tekenen werd Binnen van Marco Borsato gedraaid en we eindigden met de Glee versie van Marry You
ik moest denken aan Don't stop me now van Queen. Heerlijk tempo nummer ! Maar niet heel standaard geloof ik. Leuk als eind nummer bij de ceremonie misschien?
Heb het nummer even opgezocht whahaha kom niet meer bij van het lachen Hier hou ik van , niet standaard en lachwekkend
Wij hadden oa deze: K3 Trouwen. Maar goed, we hadden een kleine bruiloft met heel veel kinderen. Dus er was heel veel rekening gehouden met kinderen.
Wij hadden Boudewijn de Groot met avond. From bump to buzz van Tom fletcher. En I got live van Hair. We zijn een wat bijzonder stel en dit paste er goed bij. Nog steeds luister ik ze regelmatig!