Wanneer er meer haar op zit van de kat dan op de kat zelf, dus zo rond de 6 a 8 weken. Vitrage dan, de overgordijnen kunnen niet inde was en die moeten weggebracht worden.
Echt? Ik was ze om de twee maanden 😏 Heb je een open keuken of wordt er gerookt binnen, hebben jullie huisdieren ? Dat scheelt natuurlijk...
om de 6 maanden. Geen (kleine) kinderen (helaas) aanwezig in ons huis en ook geen huisdieren. Roken ook niet. Soms is het ook 3x in het jaar en soms 1x
Als het nodig is. Ik heb witte gordijnen en brand veel kaarsjes. Dus wel regelmatig maar niet zo vaak als de eerste reacties. Ik denk elk seizoen een keer, om de drie maanden. Vaker is gewoon niet nodig. Misschien wordt dat anders als er een kleine gaat rondkruipen/lopen.
Nee roken gebeurt hier in huis niet wil ik niet hebben. Een open keuken hebben we wel. Maar De rede is meer dat ik het niet fris vind. Het zijn kamer hoge gordijnen en daar lopen natuurlijk nog wel eens kinderen en volwassenen langs ze zijn dan nog wel gewoon wit maar toch
Gordijnen..... Wassen O die dingen voor je raam.... Uhm.... 2 jaar geleden heb ik ze voor het laatst gewassen volgens mij.... O nee ik was hoog zwanger van de jongste, 2,5 jaar geleden dus! Dit is best wel erg, ik poets mijn huis meer dan een gemiddeld persoon maar mijn gordijnen niet
Maar hebben jullie dan niet dat ze stoffig zijn vooral boven langs? Ik stofzuig ze boven langs iedere dag maar ik vind ze al snel stoffig eigenlijk
Zolang ze nog wit zijn zie ik echt geen reden om ze dan zo vaak te wassen? was je je bank ook zo vaak en de kussen van de bank, autostoelen etc? Als jij je er prettig bij voelt lekker doen maar het is niet nodig zo vaak in ieder geval. bovenkant stoffig, zou kunnen. geen idee.. stofzuig ik nooit hoeft ook niet want ze hangen bijna tegen het plafond en zijn bruin
Nou inderdaad ik ben ook een erg poetserig type, maar wbt gordijnen zal ik dan wel een enorme viespeuk zijn.
Ik vind mezelf nou niet echt een viespeuk, maar gordijnen wassen doe ik bijna nooit. Meen je dat echt, om de 2 weken?!
Heb geen vast rooster daarvoor. Meestal doe ik het sowieso na een verjaardag, etentje met vrienden of bijvoorbeeld na de kerst, dan wil ik al die etens luchtjes eruit hebben. Maar niet om de twee weken, dat is een beetje to much
Op mijn werk (psychiatrische gezondheidszorg) wassen we de nieuwe gordijnen de eerste 2 jaar niet en daarna 1x per jaar. Thuis doe ik het hetzelfde. je weet toch dat hoe meer je je gordijnen wast hoe sneller ze vuil worden? Zit vanuit de winkel nl een beschermlaagje op dat je wegwast...
Om de 2 weken is echt veel! Maar ja, wel lekker fris! Ik vind het veel gedoe! Het eraf halen en weer op! Wat ik wel elke maand doe is even met de ambi puur voor kleding erop spuiten. Ruikt het ook lekker.
Uuhm, wonen hier nu zes jaar en heb ze nog nooit gewassen... tis niet in me opgekomen, zeg maar. Ga ik onthouden voor als ik me weer eens fit voel Moet zeggen dat ik verder ook niet zo van het poetsen ben, maar zo kom je dus nog eens op ideeën...
1x in de 2 weken??? Ik vraag me werkelijk of je dan niks beters te doen hebt. Nou ben ik het andere uiterste hoor. Laats gewassen en bedacht me dat het 4,5 jaar terug was. En vies? Nee waren ze niet hoor. Wij roken niet en branden geen kaarsjes. Ik vind persoonlijk 1x per jaar meer dan genoeg als er geen rook en dierenharen in huis zijn.