Een collega van mn man is gister papa geworden! Nu leggen ze op het werk geld bij elkaar voor een groot cadeau.. Maar ik wil ook een xtje mee op kraambezoek (ze zijn nml ook bij ons nog geweest en namen nog een kleinigheidje mee) Dus wat is een leuk maar goedkoop kraamcadeautje? Of waar hebben ze leuke dingetjes?
Er is momenteel ongeveer overal uitverkoop. Zeeman? Wibra heeft wel leuke speeltjes. Leuker dan Zeeman vind ik persoonlijk. (Laatste een leuke rammelaar van fisherprice gekocht...)
Ik zou eigenlijk geen kleding geven aan mensen die niet heel dichtbij staan, vaak weet je hun smaak niet. Leuk leesboekje of knisperboekje.
Praktische dingetjes, 2 natural flessen van Avent? Een poedertorentje? Leuke tut? Ik zou daar zo blij mee zijn geweest. Ik kreeg best rare dingen als kraamcadeau (fiets, winterjurkje in maat 74 wat ze dus in juli kon dragen boxpakje in maat 68 met een kerst eland er op)
Spaarpotje, tandendoosje, leuk rompertje, knuffeldoekje, zo'n hangerspeelgoedje voor aan de maxocosi of kinderwagen.
Ik had trouwens een Thermosfles van Avent voor mezelf gekocht (daar kan je het flesje in 2,5 minuut mee opwarmen) Dat had ik echt leuk gevonden om te krijgen. PHILIPS AVENT Flesverwarmer violet/wit - online bestellen! - babywalz Maar dit is dan ook geen goedkope kraamcadeau (29)
Ik heb voor het broertje van een klasgenootje van de oudste van de week een shirtje bij de Hema gehaald, voor 5 euro. En voor 2-3 euro kun je bij Zeeman of Eurobazaar enz vaak al wel slofjes halen, of dat soort dingen.
En als je het echt niet weet kun je natuurlijk ook een kadokaart van de hema doen, met 5 euro erop? Ik vond zelf, zeker bij de tweede, kadokaarten erg fijn, want daarmee kon ik, op het moment dat het nodig was, halen wat we dan ineens toch nog wel extra nodig hadden.
Flessen etc zou ik niet doen. Dat is ook maar de vraag of de baby uit die flessen wil drinken. En een poedertoren heb je niks aan als het kind moedermelk krijgt.... Zelf zou ik gewoon een leuk speelgoedje geven oid.
Flessen, spenen en poedertoren zou ik ook niet doen. Altijd handig vind ik verzorgingsproducten. Komt volgens mij altijd wel op en het loopt niet weg. Voor collega heb ik een jumpsuit gemaakt.
Ja, daar hebben jullie idd gelijk in. BAMBAM heeft heeeeeele leuke betaalbare dingetjes en kraamcadeautjes. Kan je volgens mij ook bij Prénatal kopen. Ik heb bijv een nachtlampje in de vorm van een eend op de commode, kost 10 Bambam Duck Mood Light - lampje | Babypark
leuk zwembroekje? Van de week nog in een uitverkoopbak bij de zeeman één gehaald voor het kindje van m'n broer. Hema heeft vast ook wel zoiets. Is het te goedkoop dan een pak zwemluiers erbij