goede echo wel bloedverlies!!!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Marlee16, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik heb pas een topic geplaatst over bruinverlies. ik was enigszins gerustgesteld door mijn arts en dit forum. Bruinverlies is oudbloed en kan nog van de innesteling zijn. Maar sinds gisteren werd het dus steeds roder!!:$:$:$:$:$:$ Oh paniek hier!!! Ik denk dit is het! Ik heb de gyn gebeld en mocht gelijk komen. Test heeft ze van mijn urine gedaan..die was negatief!!!:$:( Nou kon dat wel zij ze...toen heeft ze een inwendige echo gedaan. Er daar zag ze toch een vruchtzakje met een heeeeel klein stipje wat de baby zou moeten worden. Ik doe de echo erbij. Ze zag geen bloed om het zakje of naderend iets van miskraam. Ze kon me natuurlijk niks garanderen. Ik beetje rustiger naar huis. Maar ik bloed nog steeds!Bloed is toch niet goed????? En hoelang kan je bloeden ook als het wel goed kan zitten???
    Ik mag vrijdag weer terugkomen voor een echo. Maar ik zit gewoon al te wachten op een miskraam.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Marlee16,

    Ik denk dat ik aan en banner kan zien dat je bloedverlies helaas heeft doorgezet en heeft geresulteerd in een miskraam....
    Bruinverlies dat steeds meer en rood verlies wordt, is inderdaad vaak niet zo'n goed teken. En zeker omdat je testen negatief waren. Hele vroege miskraam dan inderdaad, super jammer. Hoop dat je het een plekje kunt gaan geven en de moed niet laat zakken. Sterkte.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina