Wie weet een goede doucheko? Ik zoek er 1 met een breed verspreide en krachtige straal. Heb nu pas een nieuwe eenvoudige Grohe gekocht, maar deze straal is net zo breed als de douchekop, dus sta 5 minuten langer onder de douche te draaien om mijn haar uit te spoelen...
Oja vreselijk! Wij hebben 4 douchekoppen geprobeerd, maar kreeg mijn haar amper uitgespoeld. Die van Grohe hebben allemaal zo'n lullig douchestraaltje. We hebben er nu een van Ben en eindelijk kan ik mijn haar weer zonder frustratie uitspoelen. De doos ligt op zolder, kan straks wel eens naar het typenummer kijken?
veel douchekoppen zijn waterbesparend waardoor ze een kleinere hoeveelheid water doorlaten. misschien kun je zoeken op een juist niet eco douchekop. verder heb ik geen tip, wij staan zelf ook onder zo'n pisstraaltje
Houdt je er wel rekening mee dat ze druk op een grote douchekop groter is en dat je Cv dit wel aan moet kunnen? Anders kan je nog zo'n grote kop kopen of extra harde straal maar als je cv het aantal bar niet aankan gebeurd er nog niks.
Je moet eerst kijken hoeveel vermogen je cv ketel heeft Wij hebben een hans grohe douche kop met zo Rain shower en nog een aparte best brede douche kop en nergens last van Nu hebben wij ook een nieuwe ketel met genoeg vermogen bij andere ketel werkte t ook niet fijn
Wij hebben een brede douch kop van gamma eigen merk voor 15 euro, zou geen andere meer willen. Hiervoor hebben we diverse soorten en maten geprobeerd maar deze zou ik zo opnieuw kopen als ie stuk is.
wij hebben ook een hans grohe regendouche met ook kleinere (nog steeds goed formaat) douchekop erbij, wijde stralen, niet heel hard (soort mini regendouche idee eigenlijk), maar heeeeerlijk. in elk geval nog nooit problemen gehad met mn haar uitspoelen ofzo er zit wel een verschil tussen grohe (bouwmarkt) en hans grohe (duurder segment). wij hebben idd ook wel een klasse 6 hr-ketel.
Wij hebben een Grohe en ik zou juist niet meer anders willen. Vind het een fijne douchekop. Je hebt twee standen, ook zo'n harde straal vanuit het midden van de douchekop.
ik zou idd eens moeten kijken hoeveel de ketel aan kan. Die is op zich nog niet zo oud, maar de vorige bewoners wilden nog wel eens beknibbelen op spullen. We hadden hiervoor een oude douchekop die door de kalk flink versleten was, maar daar kwam wel een betere straal uit als deze Grohe.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb welk merk wij hebben. Maar ik ben dol op dat ding, heerlijke brede straal, kan mijn haar er goed mee wassen. Wil ik wat sneller dan zet ik de masagestand aan ben zo klaar! Dus misschien is het handig om naar douchekoppen te kijken met een masagestand.
Ik ben al jaren blij met een douchekop van de lidl. Was geloof ik rond de 6 euro en heel fijn. Verschillende standen straal..ideaal!