*duimt mee* Het strippen lijkt hier nog niet veel te doen. Moet maandag weer, dan waarschijnlijk ook gelijk maar het gesprek aan gaan over inleiden, want donderdag zit ik alweer op 42 weken...
Spannend allemaal dames. Ik ben woensdag 12 februari gestript met de melding dat ik ervan uit kon gaan dat er geen resultaat zou komen. Woensdag nergens last van en donderdag tot 2 uur smiddags flinke krampen. Daarna ineens echte weeën, ik voelde het verschil direct. Dochtertje is met valentijnsdag om 02.08 in het zkh geboren. Dus houdt moed!!!
Oohh balen allemaal!! Succes dames, ik ga uit van inleiding volg week.. Hopelijk komt t bij jullie nog op gang ik duim en blijf mee lezen
Hier zet alles blijkbaar wel door want inmiddels 4 cm ontsluiting. Ze gaan nu een verloskamer klaar maken. Ik ben ineens heel nerveus....
Hier ook niets, maandag poging 2........ik hoop dat het in ieder geval een paar cm heeft op geleverd. Of dat het van het weekend spontaan begint. mar75 spannend, zet hem hem op meis. Hopelijk heb je vandaag je kindje in je armen. (O ik wil zo niet ingeleid worden of in het ziekenhuis moeten bevallen......)
Ingeleid worden wil ik ook echt niet! Heb maandag strippoging 3, maar ga zo de verloskundige bellen. Heb de baby nog maar 1x gevoeld vandaag, maar wel veel harde buiken >.< Dus maak me nu wat zorgen en iedereen zegt dat ik moet bellen, dus dat doe ik dan maar
Creamzo herkenbaar, op zich al de hele zwangerschap een rustig kindjd maar nu weer 3 dagen weinig, maar mijn buik is zo hard lijkt wel. Maandag en dinsdag al een echo gehad en ctg, toen was ie lekker aan het uitsloven........soms. maar zeker even bellen hoor. Succes ben benieuwd!
41+1 vandaag ben dus nogal bang voor inleiden als ik nu bel volgens mij is ze nu wel druk, maar zal toch even bellen
Cream nog heen geweest. 41.1......pfff snap je angst als je belt, dat heb ik nu dus al. Maar gisteravond een manneke wat toch lekker een tijdje gespeeld heeft.
Beebielove, spannend. Bij mijn 2e zwangerschap kwam het eind van die dag nog op gang. Ik hoop voor jou dat er vannacht ook wat opgang gekomen is.
Gisteren is onze dochter geboren om 17.34 uur. Het ging allemaal zo snel... Om 15.30 uur naar de verloskamer gebracht, 2 uur weeën gehad en na 2 keer persen was ze er. Ik ben er nog confuus van. Een paar uur ervoor liep ik nog achter een fietsje aan te hollen in de achtertuin....