Ik ben nu 38wkn en 3 dagen in verwachting. Gisteren ben ik op controle geweest bij de gyn en zij stelde voor te kijken naar eventuele ontsluiting en om te strippen. Verschillende metingen geven steeds aan dat ons kindje groot is. Gezien dit laatste vond ik het strippen wel een goed idee. De ontsluiting was volgens de gyn 1 tot 1,5 cm. Na het strippen kreeg ik binnen een uur pijnlijke harde buiken en zware krampen in rug en bovenbenen. Licht bloedverlies maar dit stopte verder op de avond weer. De krampen houden soms minuten aan en herhalen zich om de zoveel minuten. Echt regelmaat zit er niet in. Vanacht redelijk goed geslapen maar toch nog steeds krampen. Na het opstaan vanochtend weer vollop krampen en veel verlies van slijm en bloed. Herkent iemand dit die ook gestript is? Hoort dit bij strippen om rommelt er toch meer? Ik heb mijn man maar gewoon naar zijn werk laten gaan. Ik weet het ook even niet.
Herkenbaar helaas... en zette niet door. Na de 3e keer strippen zette het door, maar niet voldoende. Toen vliezen gebroken door de verloskundige en toen zette het pas echt door in bevallen.
Zo'n idee heb ik dus ook. Ik heb echt het idee dat dit niet gaat doorzetten en dat ik deze pijn dus voor niets heb.. Bedankt voor je reactie!
Ik ben ook gestript bij mijn vorige bevalling op een vrijdag rond 11 uur s ochtends en ook bloedverlies en slijm de hele dag door en s avonds stopte het dus wij dachten ook helaas alleen volgende ochtend werd ik om 4 uur wakker met behoorlijke pijn in buik en nog geen uur later kreeg ik de eerste weeen smiddag om 17:16 is onze dochter geboren dus het zou zomaar kunnen hoor dat het nog gaat doorzetten
Hier gisteren gestript en er gebeurd helemaal niks, had btje bloedverlies na de tijd dat was t... Helaas! Dat van jou klinkt ig alsof r wat gebeurd
Dat had ik ook na de eerste keer strippen, maar verder zette t niet door. Dag erna nogmaals gestript en twee dagen daarna weer. Uiteindelijk is ze na een week geboren dus kan niet zeggen dat het echt geholpen heeft
Oh... Bij mij was het bloedverlies gestopt maar dat is weer gestopt. Ook alle krampen blijven maar komen. Laten we dan maar hopen dat het niet voor niets is
@mar hoop met je mee, ik zou wel krampen willen krijgen dan had ik iig t idee dat t nog wat had gedaan duim duim, hoe groot wordt je kindje geschat?
Net trouwens weer gestript hopelijk doet t wat anders volg week inleiding... Mr nu had ze geen bloed aan handschoen, geen idee of t wat zegt over hoe goed poging was.. Had wel ruime cm en verweekt ( dus schijnbaar had t toch ietsje gedaan) hoe gaat t daar?
Hier ook gisteren gestript, bloedverlies met slijm, flinke buik en rugkrampen tot eind van deze ochtend en nu niets, rustig met heel af en toe nog een harde buik/kramp. Nee hier niet geholpen, bij mijn dochter vorige keer helemaal geen reactie dus ik had goede hoop.......tja balen.....
Af en toe nog wel wat lichtelijk bloedverlies met slijm en af en toe een zeurend gevoel onder in mijn rug maar niet zoals gisteren.
Hoe is het nu met je Mar75??......is er al wat gaande ? hoop het echt voor je me duimen draaien nog steeds voor je
Balen voor je Tari !! hoop dat het evengoed toch nog wat tegweeg brengt voor je ook mijn duimen draaien voor jou
Nog steeds krampen en vollop bloedverlies ... Veel slijm ook. Om de paar minuten zo'n krampenaanval en dat nu meer dan 24 uur. Ik ben er ook wat vermoeider van. Morgen de gyn maar bellen of er moe vanacht een wonder gebeuren
Thanks! Onze dochter wordt op ruim 4 kg geschat. Ook tijdens zwangerschap nog gecontroleerd op zwangerschapsdiabetes maar dat was gelukkig niet aan de orde.
Voor de wachtende (gestripte) dames: ik hoop dat bij jullie het zal doorzetten. Laten we voor elkaar duimen!