Gezocht: SOS armbandje voor op vakantie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Cammy, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hoi, voor onze naderende vakantie ben ik opzoek naar een SOS armbandje voor onze peuter van ruim 2,5 waar ik zijn naam en onze contactgegevens op kan noteren. Het liefst waterproef, maar belangrijker dat onze ondernemende kleine meneer hem niet af kan doen. Ook niet met grof geweld;) Kan iemand iets aanraden?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

SOS Armbandje/Polsbandje met naam

Deze had mijn dochter vorig jaar. Niet makkelijk af te krijgen maar ook niet zo makkelijk om te doen,;).
    Ik bestel hier dit jaar weer denk ik.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Home page Ring-Rings.com

Ik kwam dit laatst ergens tegen. Heb nog niet precies gekeken hoe of wat maar misschien heb je er wat aan?

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Wij hebben vorig jaar deze besteld. Echt enorm tevreden. Is vsn siliconen, en tekst bljjft dus altijd goed e vervaagd niet. Kan mee gezwommen worden en genoeg om info op te noteren. Ik ben er erg blij mee! Help-ID4Kids - SOS-armbandjes voor kinderen

Andere bandjes deed ze af, maar deze niet en vind ze mooi :D. Deze krijgen ze ook niet gemakkelijk los. Vind het echt een aanrader!

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Deze heb ik voor beide dochters en mijn jongste van bijna 3 krijgt die echt niet zelf af. Krijg m er zelf met moeite af... M'n oudste misschien wel maar die weet dat ie om moet blijven 😉

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Deze hebben wij ook. Hele mooie armbandjes en er kan genoeg informatie op.

7. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.814
    2.673
    113
    Wij hebben ook de HelpID4Kids, echt super fijne bandjes. We hebben er twee, dan kan ik de kleuren nog eens wisselen. Mijn dochter heeft ze graag om en kan ze zelf echt niet af krijgen.

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij hebben ook HelpID4Kids.

Ideaal, bij ons staat er naam, geboortedatum, telefoonnummer man en mijn telefoonnummer op.

Wij hebben de kinderen dan ook geleerd, als ze ons kwijt zijn, een volwassene het bandje te laten zien.

Veel andere kan minder tekst op of zijn bijv. eenmalig. Wij hebben ze nu al een jaar of 3 en bij elk uitstapje gaan ze om.

9. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Die hebben wij ook.
    Is erg fijn. Ze krijgt 'm zelf niet los. (en weet dat ze het ook niet mag proberen).

Ze noemt het een "mama kwijt armbandje".

10. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Bedankt voor jullie reacties! Maar het is er niet makkelijker op geworden haha! De HelpID daar kan lekker veel informatie op. Een siliconen armband lijkt me meer fijn om dag en nacht om te kunnen houden.....lastig;)

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Wat ik het nadeel vind van die zijn de automatische afdruk van hun merk

06-polsbandje/SOS Armbandje met naam - Mijnarmbandje.nl

Wij hebben daarom deze gekozen, kan aan de ene kant en telefoon nummer aan de andere kant. Wij zijn er heel blij mee en door het spelen ed denken ze er ook niet aan het af te doen.

Las laatst wel van iemand die een dog tag ofzoiets kocht en deze aan de broek of Zwembroek vast maakte met het ringetje door het lusje waar je normaal de riem door doet

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Met silconenbandje lemmerd uit na een tijd. Die van help4kids is van stof en bljjft daardoor goed op zijn plek zitten. Ik bljjf bij help4kids :)

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.763
    18.897
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn oudste vond de helpID4kids niet fijn zitten en was daarom constant bezig heb af te doen.
    Wij hebben nu voor beide kinderen deze:
    Naambandjes voor kinderen, SOS armbandjes, Polsbandjes, ID bandje
    Die zit wel lekker en zijn ze dus niet zo mee bezig. De oudste snapt hem ook echt, dus die houdt hem sowieso om. De jongste frummelt er aan het begin wel wat aan. Maar went er gauw aan en laat het dan met rust. Terwijl mijn oudste op die leeftijd met die helpID4kids bezig blééf.

Voordeel van de bandjes die we nu hebben, is dat ze van klittenband zijn. Ze gaan netjes rondom de arm. Het voelt niet strak, maar sluit wel precies aan. Ze kunnen dus ook nergens achter blijven haken.

14. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    Wij hebben die van koterkado, erg tevreden over!
    Wij hebben besloten om er geen naam op te zetten, maar zowel het telnr van mij als mijn man.

15. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Wij hebben er 1 van Icetags:
    Kids ID siliconen armbandjes Roze - Icetags SOS armbanden

De siliconenbandjes waren hier geen succes en die van helpid4kids
    vond ze ook niet fijn zitten.
    Deze sluit als een horloge,ze is links dus gaat om haar linkerpols zodat ze hem niet zelf af kan doen.
    Maar anders dan bij de siliconenbandjes laat ze het bandje gewoon zitten.

16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij ook. Heb ze net binnen, lekker zacht materiaal. En ze kunnen niet open en dicht :D (is anders niet veilig bij dl)

17. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.841
    4.103
    113
    Wij hebben ze van uppi. Dan kies je zelf wat je er op wilt.
    Perfecte armbandjes van silicone. Ze kunnen dag en nacht aan ook met zwemmen etc. En mochten ze ze zelf snel afdoen (zelf nooit meegemaakt ) dan kan je ze evt ook om de enkel doen.
    En ze lubberen echt niet snel uit. Zoon heeft er wel eens 1 de hele zomer dag en nacht gedragen omdat hij dat leuk vond. Was nog steeds goed daarna.

18. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Het is die van koterkado geworden :D Van de week binnen gekregen en helemaal blij mee. Het materiaal is zacht dus kan lekker dag en nacht om blijven. Ik moet hem flink oprekken om bij hem om te doen dus hij kan hem zelf ook niet af doen. Bedankt voor al jullie tips;)

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik las trouwens dat iemand naam en geboortedatum ed erop had staan maar ik had juist gelezen dat je dat beter niet kan doen ivm 'foute' figuren. Dat die je kind dan bij naam kunnen aanspreken enz om zo hun vertrouwen te winnen. Alsof ze je kind kennen. De kans dat dat gebeurt is natuurlijk niet zo groot maar ik kan me er wel in vinden. Misschien een tip 😉

20. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.887
    3.922
    113
    Bij goedgemerkt heb je ze ook, zowel duurdere variant als 10 in een pakje voor 5 euro, dat zijn dan van die bandjes met plakstrip (zoals op een concert). En bij de ANWB heb je die ook.

Ik zit er ook over te denken, mn voor op het strand. Maar wat dan weer mijn angst is; kunnen ze er niet achter blijven haken? Er staat overal bij dat ze niet stuk kunnen enzo. Hartstikke leuk, maar als ze ergens achter blijven haken kan het toch wel weer handig zijn dat ze dan wél kapot scheuren. Op het strand is dat risico misschien niet zo groot, maar in een speeltuin weer wel natuurlijk.
    Iemand hier ervaring mee?

Ik zou alleen de voornaam en een telefoonnummer erop zetten denk ik. Dan kunnen ze die bellen en vertel ik dan wel hoe ze verder heten ;) De oudste kan dat uiteraard prima vertellen, die weet het hele adres uit haar hoofd.

Deel Deze Pagina