Deze week in de aanbieding bij www.pinkorblue.nl Een pak Simply Dry maat 3 voor 4,50.- Pampers Simply Dry maat 3 Midi (4-9 kg) Spaarpack 45 stuks | Pampers shop | Pampers Simply Dry | Simply-Dry
Het zijn dunne luiers, te vergelijken met de new baby. Houden hier tot nu toe alles tegen. Ook elastisch. Hij zit net in maat 3 dus alle soorten aan het uitproberen haha. Nu de new baby 3, active fit 3 en deze gehad, alleen nog de baby dry proberen.
Bedankt voor je reactie en tip. Erg goede aanbieding. De babydry is erg fijn vind ik. Off topic: die van jouw zit al mooi op tijd in maat 3. mijn dochter is 5,5 mnd en gaat net naar 3 . Ze is niet zo groot en erg smal.
Hier past maat 2 nog prima hoor, plakstrips zelfs nog op elkaar, heb van de simply dry maat 2 een voorraadje, maar nooit verkeerd om alvast een goede aanbieding een grotere maat op voorraad te hebben. Pampers vind ik de beste. Etos wordt erg dik tussen de beentjes en kruidvat vind ik stug. Verder zie ik weinig goede aanbiedingen in de grotere maten van pampers, let er al een tijdje op.
Je kunt er gewoon 5 bestellen hoor. Heb vanavond besteld en geen probleem. Net nog even geprobeerd en het winkelwagentje pakt er gewoon 5.
Ik had het gisteren overdag ook die 3 pakken, toen proberen te bellen met de support afdeling, maar die waren bezig. Had het wel doorgegeven aan de eerste man die ik aan de telefoon kreeg. Maar iets daarna kon ik wel 5 pakken bestellen.
Zag dat ze weer een nieuwe actie hadden. Nu was de Newborn in de aanbieding voor 2,49. Staat nu wel bij max 3 pakken per klant.
Hoe zijn verder de ervaringen gelopen met Pinkorblue? Ik heb 9 april een wit traphekje besteld bij hen (zo'n rolhekje). Deze werd 11 april geleverd in het zwart... 11 april heb ik hem gelijk retour gestuurd. Was geen probleem. Maar sinds dien hoor ik niets meer. Geen mail, geen nieuwe levering, niets... Ze zijn in het weekend niet bereikbaar helaas, maar ik vind het wel vervelend nu al anderhalve week te moeten wachten op mn bestelling zonder op de hoogte te worden gehouden....