Mocht je nog twijfelen; de Manege zonder Drempels is dan misschien ook leuk? Maar dat moet wel maar net aan te rijden zijn Zit in Bennekom.
Geen idee wat ze slikt, maar onze dochter heeft een 'kuur' grazax gehad (soort immunotherapie, duurt 2 jaar meen ik) Gaat via het ziekenhuis (of naja, bij dochter iig) maar misschien het informeren waard? Sinds ze dat gehad heeft nagenoeg geen klachten meer gehad.
Kan je dat thuis doen? Mijn man zat er wel eens aan te denken maar heeft eigenlijk geen tijd om steeds naar het ziekenhuis te gaan.
Ja, zijn tabletjes die onder je tong ingenomen moeten worden/smelten. Je mag dan een minuut niet slikken. Eerste keer was wel in het ziekenhuis om zeker te zijn dat je er geen reactie op krijgt.
Zoon reageert op appel, eerder konden we het schillen maar dat lukt nu ook niet. Verse tomaat, peer, sommige noten. Bij de 1 krijgt hij het gevoel dat alles wat dikker is en bij de ander dat zijn mond brand. We moeten nu alles vermijden omdat hij een vlek in zijn gezicht heeft wat niet weg wil. Huisarts dacht ook nog aan krentenbaard maar weet niet of het dan er al ruim 3 weken zou zitten. Iemand bekend met eczeem en allergie? Hij heeft ook hooikoorts.
Ja hier ook alledrie. Grote kans dat de allergische reacties kruisallergieen zijn. Verwarmen in de magnetron kan helpen.
Tja, lastig te zeggen. Kan door zoveel dingen komen. Wasmiddel, crèmes, etenswaren, ik krijg nog steeds ineens allergische reacties en eczeem en heb dan geen idee waar het vandaan komt.
Vervelend dat jullie daar ook last van hebben. We hebben verder niks veranderd. Man is gevoelig voor wasmiddel dus die veranderen niet. Tomaat in saus kan inderdaad wel maar voor nu moeten we even alles laten. Hij heeft ook vooral last van berken en had al gelezen dat als je daar last van hebt je meestal ook andere allergieën hebt. Jullie toevallig ook last van berken? Hopelijk trekt het snel weg.
Ja maar hier nagenoeg alles. Berk, Els, Hazelaar. Dit zijn voor mij de ergste maanden en dan laat ik ook die producten staan.
Volgens mij verschilt dat nogal per persoon. Mijn man drinkt bv nooit koffie tijdens de ramadan, andere maanden wel, maar heeft nooit last van hoofdpijn of andere klachten (maar voelt zich overigens ook niet beter zonder koffie). Terwijl anderen de eerste 3 dagen wegkwijnen van de hoofpijn, of zelfs vrij nemen van hun werk ivm de hoofdpijn las ik laatst... Dat is vast een heel extreem geval hoor, maar toch verschilt het kennelijk nogal. Nog zoiets: schoonmoeder drinkt geen koffie maar heeft zelfs afkickverschijnselen van het geen thee drinken Terwijl dat toch flink minder cafeïne bevat.
Herkenbaar! Dit heb ik ook. De enige appel die nog wel ging was de pink lady. En ik heb er alleen last van als ik het rauw eet. In gerechten verwerkt en verwarmd is het geen enkel probleem meer. De HA noemde dat een kruisallergie. Maar ik heb nooit vlekken in mijn gezicht gehad ervan. Ik heb dus ook echt geen idee of dat dan bij jouw zoon daardoor komt. Heeft hij zalf gehad voor die vlek? Want het lijkt mij dat als het idd krentenbaard is en hij gebruikt zalf dat het dan weg zou moeten gaan. Vervelend hoor.
Ne we hebben een foto moeten sturen. Het was niet duidelijk dus moesten de rest elimineren en vaseline boijven smeren. Zal volgende week nog maar een foto sturen.