Gevaarlijke Charlie Challenge (geesten oproepen)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SyrianBeauty, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dit dus..je wilt niet weten wie ik vroeger allemaal opgeroepen heb:$ nooit problemen mee gehad.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ben ook van mening dat het gevaarlijk is en zou dan ook iedereen willen adviseren om je hiermee niet in te laten.

Vroeger op de middelbare school deden klasgenoten hier ook aan, maar ik bleef erbij uit de buurt.

3. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Het is voornamelijk heel vervelend 😋 Mijn leerlingen zijn erdoor geobsedeerd, het enige wat ik hoor in de klassen/gangen, het gaat alleen maar over Charlie. Al dan niet het 'oproepen', het 'nabespreken', vertellen wat er gebeurd is aan anderen, filmpjes er over kijken etc. Blij als deze rage weer voorbij is 😋

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Wat is er dan gevaarlijk aan?
    Het is niet echt... het is een spelletje waarbij niks gebeurt.

Ik denk echt alleen voor gevoelige kinderen en voor die kinderen zullen de ouders gewoon moeten ingrijpen en uitleggen dat het niet echt is.

Zolang volwassenen niet meegaan in deze flauwekul zal het waarschijnlijk snel afgelopen zijn. Als mensen er zo raar over doen zullen die kinderen ook denken dat het dan ook wel iets engs moet zijn.

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Inderdaad..

Toen wij als tieners bezig waren met kaarsen, ringen, vage borden met letters ed, kwam mijn moeder vaak binnen met de vraag of al marsmannetjes door de kamer vlogen, en of we die kabouters ook meteen wilden vragen om de zooi in onze kamer op te ruimen :D

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Gut Charlie zal het wel druk hebben. Denk je eindelijk rust te hebben in het hiernamaals, wordt je continu opgeroepen door een stelletje kibbelende tieners. ;);)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.153
    35.798
    113
    Hahaha, wel de goede manier om mee te gaan!

8. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha,tja...
    Als ik dood ben en ze gaan mij steeds oproepen zou ik ook kwaad worden :D

9. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het schijnt dus over Charlie Hebdo te gaan.. Vandaar die naam..

10. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is echt bullenpoep. . Dat hele Charlie gebeuren is al zo oud als de weg naar Kralingen!

11. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Nou, al heet hij Piet...
    Ik blijf ver uit de buurt van zulke "onschuldige grapjes"
    Al die horror films gebaseerd op waargebeurde verhalen, met zwaar psychische geesten in de hoofdrol, zijn ook niet uit de losse pols getrokken (lees: waargebeurde verhalen)

En ja, misschien waren die mensen vroeger ook wel gek of hadden een grote fantasie. Maar ik geloof dat "het" je treft als je erin gelooft.
    Dus ik kan mij die ophef best voorstellen ;)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Waargebeurde verhalen?

Ok..

Bekijk bijlage 459226

13. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Nee hoor, charlie is een Mexicaanse boze demoon geest ofzoeits. Maar hij komt dus uit Mexico

14. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Dat 'waargebeurde' mag je wel met een flinke korrel zout nemen! Wat zij hiermee bedoelen:
    Vrouw wordt gek (waargebeurd) en dit word veroorzaakt door een boze geest (fictie) of
    Man heeft ziijn vrouw vermoord in Maryland (waargebeurde feiten) en dit kwam door een demoon (fictie).

15. Logan

Logan Niet meer actief

Of ik het geloof weet ik nooit zeker maar ik weet wel dat ik het zeker nooit zelf zou doen en ook mijn kinderen mogen dat niet.

16. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Dit! en dan andere kinderen met grote bange ogen om zich heen zien kijken omdat ze verwachten dat er elk moment iets engs gaat gebeuren. Ik zal ook blij zijn als het weer voorbij is...

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Bij ons op school stond het ook al in de nieuwsbrief dat de ouders er alert op moesten zijn.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Reacties van sceptici hier blijkbaar.
    Ik heb (nare) dingen meegemaakt in mijn omgeving. Kracht van ( negatieve) entiteiten moet je niet onderschatten en het onverklaarbare met rust laten en niet gaan uitdagen met zulke spelletjes.
    Dit Charlie gedoe ken ik niet maar ze zouden hier niet mee bezig moeten zijn of het nu onzin is of niet.
    En nee...ik ben niet geestesziek...

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wie bepaald wat er hier fictie aan is? Of het nou wel of niet bestaat, in beide gevallen is het nooit zo hard bewezen dat het als feit aangenomen kan worden.
    Het komt meer op geloof aan..mensen geloven er in of niet. De een maakt iets mee en gelooft dat het om een entiteit gaat en de andere maakt misschien wel hetzelfde mee en gelooft dat er vast een logische verklaring voor is. Feitelijk is er alleen niks duidelijk.
    Iets is echt totdat het tegendeel is bewezen maar tevens is iets is niet echt totdat het tegendeel is bewezen.

20. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bewijzen dat iets niet bestaat is wetenschappelijk onmogelijk.

Maar....
    ik geloof.er geen bal.van en iedereen die denkt dat hij/zij het wel heeft meegemaakt denkt dat vooral... dat maakt het nog niet waar..

Deel Deze Pagina