Gestopt met de diane 35 maar nog geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine09, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur76

    Fleur76 Actief lid

    15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    hoi allemaal,

    ik heb ongeveer 14 jaar de diane geslikt.
    ben 14 april gestopt kreeg daarna op tijd me eerste menstruatie na de pil.
    bij de 2de keer ongesteld was ik 2 weken overtijd.
    en zit nu op de 3de keer te wachten, ben nu al 6 weken overtijd. (al een cylcus van 67 dagen)

    ik hoop dat ze snel komen en dat de volgende cyclus wel op tijd is, baal er ontzettend van, maar ja we kunnen niks anders doen dan wachten, hoe moeilijk dat ook is.

    ben al bij de huisarts geweest, maar zoals ik al verwachte zei ze je lichaam moet nu het werk gaan doen. als ik in sept nog niet ongesteld ben moet ik terugkomen.

    ik heb een teveel aan mannelijk hormoon, waardoor ik meer haargroei heb dan andere vrouwen, ik hoop niet dat dit het zwangerworden bemoeilijkt. de huisarts durfde niet met 100% zekerheid te geven.

    grtjes
    Fleur
     
  2. Fleur76

    Fleur76 Actief lid

    15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    oh ja pukkeltjes worden ook meer.

    had me de diane meestal zo rond dat ik ongesteld moest worden een paar pukkeltjes en nu dat ik gestopt ben. heb ike rook weer mee.

    meestal zijn het vlagen, ene week heb ik een mooi strak huidje en de volgende week zit ikweer onder.
     
  3. Kim85

    Kim85 Lid

    30 jul 2007
    92
    0
    0
    In het mooie Twente
    Ik ben 8 jaar aan de diane geweest en zat direct weer op een nette cyclus, scheelt hooguit 2 dagen. Ik moet wel zeggen dat ik de eerste drie maanden nadat we voor het echie gingen, verder niks voelde in mijn lichaam en opeens deze cyclus kreeg ik rond de eisprong ineens last van krampen en last van mn borsten. Dus ik denk dat mn lichaam nu eindelijk gewend is zonder pil. (duim, duim, duim!) We zullen het zien....

    Succes en groetjes!
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zoals ik al eerder schreef kwam mijn cycles niet meteen op gang maar ik had ok de dingen die Bodeas beschrijft.

    veel vrolijker in het leven staan.
    ik kwam aan toen ik stopte met de pil en wel 4 kg. terwijl toen ik begon ik hier geen last van had.
    mijn pukkels zijn er weer :) en meer dan ooit te voren dit kwam eigenlijk pas toen ik zwanger raakte daarvoor was het er af entoe een nou ja daar valt mee te leven.
    ik merkte ook net als kim85 dat ik op den duur me eisprong opmerkte en toen wist ik dat me cycles op gang was gekomen ook was hij toen nog maar 30/35dg en dit is normaal bij mij
     

Deel Deze Pagina