Gestoken door een daas

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Je ziet ze ook niet overal :)
    Het zijn een soort steekvliegen, lijken op horzels of paardenvliegen.

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik krijg enorme bulten als ik word gestoken door een mug. Ze jeuken ook verschrikkelijk en van de huisarts heb ik een hormoonzalfje gekregen (zelfde wat je ook voor eczeem gebruikt) tegen de jeuk en dat is het enige wat werkt bij mij.

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Oh die ga ik onthouden! Ik ben ook allergisch voor muggen en ik had er laatst weer eentje op mn hand. Kon een paar dagen mn hand amper bewegen echt zo pijnlijk.
    Neem je dan gewoon zo'n pilletje van de kruidvat ofzo? Die heb ik nog wel in huis.

4. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Het is een soort grote vlieg. Ken je de horzel wel? Dat is net zoiets.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Is het niet zon Nep wesp?

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    goed ik ben ook even onder mijn steen vandaan en weet nu door de link wat een daas is.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hahaha, Nou gelukkig voor al degene die niet weten wat een daas was, dan ben je er tenminste ook nooit door gestoken. Het zijn echt vieze beesten! Je voelt ze prikken (of bijten) en je kan ze dan ook makkelijk doodslaan, maar ja dan is het kwaad al geschied. De zwelling lijkt minder te worden, alleen waren de 2 bulten van de pols naar de bovenkant van mijn hand getrokken. Het was nu dus 1 grote harde schijf. Heel fijn en dan te bedenken dat ik ook nog links ben, dus kon niet heel veel. Vanmorgen is het heel wat minder. Gisteravond weer van dat insectenspul opgesmeerd en nu lijkt dat wel enigzins te werken.

Deel Deze Pagina