Ik krijg enorme bulten als ik word gestoken door een mug. Ze jeuken ook verschrikkelijk en van de huisarts heb ik een hormoonzalfje gekregen (zelfde wat je ook voor eczeem gebruikt) tegen de jeuk en dat is het enige wat werkt bij mij.
Oh die ga ik onthouden! Ik ben ook allergisch voor muggen en ik had er laatst weer eentje op mn hand. Kon een paar dagen mn hand amper bewegen echt zo pijnlijk. Neem je dan gewoon zo'n pilletje van de kruidvat ofzo? Die heb ik nog wel in huis.
Hahaha, Nou gelukkig voor al degene die niet weten wat een daas was, dan ben je er tenminste ook nooit door gestoken. Het zijn echt vieze beesten! Je voelt ze prikken (of bijten) en je kan ze dan ook makkelijk doodslaan, maar ja dan is het kwaad al geschied. De zwelling lijkt minder te worden, alleen waren de 2 bulten van de pols naar de bovenkant van mijn hand getrokken. Het was nu dus 1 grote harde schijf. Heel fijn en dan te bedenken dat ik ook nog links ben, dus kon niet heel veel. Vanmorgen is het heel wat minder. Gisteravond weer van dat insectenspul opgesmeerd en nu lijkt dat wel enigzins te werken.