Titel zegt hopelijk genoeg. Een paar kilootjes mogen er bij mij best af en ik ben eerlijk gezegd geen voorstander van zomaar weer je email adres opgeven. Wie o wie heeft dit wel gedaan en wat zijn de tips en hoe is je ervaring?
heyyy kheb even de site bekeken maar ik vind het maar een vage site eenbeetje te positief en te reclame achtig verhaal wat ze neerzetten... denk niet dat ik het zou vertrouwen
Hoi hoi, Heb de site ook even bekeken.. volgens mij is er van dit bedrijf of weet ik wat het is ook een site/boek over stoppen met roken.. Komt op hetzelfde neer als ik het zo lees... Ik geloof er niet echt in.. Maar heb er verder geen ervaring mee
Je hebt ook precies zo een site over rugpijnvrij. Volgens mij is dit gewoon 1 reclame bureau, die verschillende producten promoot met 1 grote reclame site! Ze weten het mooi op papier te zetten, met overtuigende woorden, mar het is gewoon TE! kus miek
Precies dus wat mijn gevoel is.... ik ga wel op een andere manier afvallen. Ik wil nog wel zo'n 11 kilo kwijt, geen jojo-effect en ook niet een halfjaar of zo bezig zijn ( maar dat zal de praktijk wel zijn.... is ook niet erg).
Kan je misschien via de huisarts een goeie diƫtiste vinden? Veel betrouwbaarder - en geleidelijk gewichtsverlies duurt lang, maar is op de lange termijn lonend (spreek uit ervaring.) Succes!
Probeer eens het accupunctuur dieet ... Val je veel mee af en heb je geen jo jo effect .. Ik heb het ook gedaan en werkte goed, heb inmiddels alles er weer aan gegeten maar dat komt eerlijk gezegd een beetje door alle stress, (ben een echte emotie eter ) maar het is er niet dubbel bij gekomen dus het is niet zo dat als je 5 kilo af valt je er later weer 10 bij komt ... En na de accupuntuur is het goed bij te houden .. geen worteltjes en sla dieet
Vermageren.com? Klinkt als een anorexia-site. Je wil toch niet vermageren? Je wil toch afvallen of afslanken? Ik vind vermageren eng klinken... Ik ben even op onderzoek gegaan en lees op verschillende plekken dat de site van dezelfde mensen is als www.afslanken.com Op het forum van TROS Radar zijn de mensen behoorlijk kritisch. Er staan een aantal HEEL positieve reacties tussen, maar die lijken nep. Verder heb ik gevonden dat het boek De Geheimen Van Een Super Metabolisme exact hetzelfde is als het boek Verbrand puur lichaamsvet uur na uur. Qua vertrouwen: Kijk of er een adres en telefoonnummer te vinden is op de website. En controleer of ze kloppen. Een goede test is trouwens ook om een ontevreden klant te spelen. Weet je meteen hoe het bedrijf reageert als er iets niet klopt. Vaak geven ze dan niet thuis... Iemand die het boek heeft besteld en gelezen zei: Ik zou er persoonlijk niet voor gaan...