Waar kan je in de regio Etten-Leur/Breda het beste terecht voor een echo met geslachtsbepaling (rond 16w)? Is er een absolute aanrader?
Pretecho&zo in Oudenbosch vond ik echt super. Weet niet of dat nog dichtbij genoeg is? Oh volgens mij kan het nu ook in Breda zelf: https://pretechoenzo.nl/pretecho-breda/
De mooiste vind ik in Breda. In de oude water toren nu. Echobaby heet het. En zij is top. Bijna altijd gooit ze even de 4d aan voor niets Dus even Googlen
Echo baby Breda is een hele goede! Super lieve vrouw die ook verloskundige is, dus ze weet waar ze over praat.
Wij gaan begin mei boor onze 3d echo. Vorige keer 8x een 2d gedaan en 3d en nu 1x een 2d en een 3d. Super leuk en gezellig en goede beelden en svs met geluid etc. Dus doen!!
Super geweldig daar ook hebben echt genoten en ze is altijd enorm lief. Ook als vk een top vrouw ( zat bij hun )
Hier ook echo baby Breda. Super mooie echo gehad! En ze was toen bezig met een nieuw apparaat misschien is dat er nu wel. Dan heb je t scherpste van t scherpste beeld!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij Pretecho enzo (Breda & Oudenbosch). Het eerste contact was erg vriendelijk. ik zal t.z.t. mijn ervaring delen.
Die is ook prima. Maar dat is niet diegene die wij allemaal zeiden hé van de aardige vk en nieuwe apparaat Dat je dat verschil even weet. Ik ben bij beiden geweest in vorige zw en vond echobaby echt stuk beter, vriendelijker en betere apparatuur. Desalniettemin veel plezier!!
I know, je hebt gelijk Ik heb beide gevraagd om een afspraak te plannen op een bepaalde datum, degene die jullie noemden is dan helaas al volgepland.
Pretecho enzo heeft zover ik weet vorig jaar ook een nieuw apparaat gekregen. Was na april. Ik ben daar vorig jaar geweest en ben zeer tevreden en nu ben ik weer van plan te gaan. Zij zijn ook supervriendekijk en werken ook bij de vk. Ik zou zeggen veel plezier en geniet van je echo!
Klopt, ik ben er 3 weken geleden geweest en toen hadden ze het nieuwe apparaat. Echt héél duidelijk, ook al was ik pas 7w4d. Volgende week gaan we weer 😍
Zeeeeer goede ervaringen met pretecho enzo! 2x een geslachtsbepaling met 14 weken laten doen en ook vot de 3d/4d echo is dit bureau echt een aanrader. Lieve meiden!!
Afgelopen zaterdag de pretecho gehad bij Pretecho enzo. De echoscopiste was super aardig en legde alles wat er te zien was goed uit. Het was even zoeken naar het geslachtsdeel, maar toen buikbaby eindelijk stil bleef liggen kon ze dan ook met zekerheid zeggen: het is een meisje!