Hoi hoi, Het klinkt niet al te fris op de vroege ochtend wat ik wil vragen. Ik kan sinds 2 weken erg slecht naar t toilet, qua ontlasting. Veel last van verstopping. Nu moest ik eindelijk vanmorgen wel naar t toilet maar ik had erna last van lichte bloeding. Nu is het weer weg, gelukkig! Mijn vriend zei dat dat kon komen omdat je dat toch enigzins druk zet.... Is iemand hier bekend mee? Grt Marieke
Er kan idd een haarvaatje knappen door de druk die je zet. Als er verder geen bloedverlies meer komt hoef je je geen zorgen te maken! Succes!
Ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap; met een week of 8. Een beetje helder rood bloed tijdens mijn ontlasting (maar 1 keer gebeurd). Het is idd wrsl. een gesprongen haarvaatje door de druk. Ik zou voor je geruststelling wel even bellen naar de vk; misschien mag je wel een echo maken voor de zekerheid.
Hoi hoi, Ik heb morgen toevallig een afspraak staan bij de gyn. Zal hem dan idd eens vragen! Het is nu over, was eenmalig, dus ga er vanuit dat het gewoon een vaatje ofzo was...Ik heb geen pijn of andere enge dingen. Dank jullie wel
ik kan je wel een beetje opbeuren.... als schirk ik mezelf ook steeds te pleures maar zo heb ik al zeker een keer of 6/7 een bloeding gehad. niet te zuinig helder rood! heb al 2 echo's gehad waaruit blijkt dat het goed zit, nu ben ik er dus iets rustiger onder maar het is toch elke keer schrikken! donderdag heb ik me officiele intake en krijg ik als het goed is nog een echo... maar ook hier van de druk dus een adertje wat springt...