Genant, vagina ruikt sterker, wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetje81, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje81

19 nov 2008
    38
    0
    0
    Ik heb een hele genante vraag... schaam me er een beetje voor. :oops: Ik ben nu 31 weken zwanger en heb al een tijdje dat mijn vagina wat sterker ruikt dan normaal. Ook al kom ik net onder de douche vandaan dan ruik je het nog een beetje als ik mijn benen wijd heb.
    Mijn afscheiding is niet meer of vreemd van kleur. Deze ruikt ook niet anders. Ook heb ik geen jeuk.
    Ik was 's ochtends met lactacyd en vaak 's avonds nog even met een washandje met alleen wat lauw water.

Meer zwangere vrouwen die dit ook hebben?

Groeten van zonnetje

2. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi zonnetje,
    Ik ben nog lang niet zo ver als jij, maar de afgelopen weken heb ik er af en toe last van gehad. Omdat ik verder ook geen 'bijverschijnselen' had, dacht ik dat dat er wel bij zou horen, maar ik vond het toch raar. Nu heb ik er een tijdje geen last van, maar wat het nou is ? Volgens mij is het niets 'ergs' alleen wat minder prettig ..... :oops:

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ja ik heb het ook! Altijd als ik op de wc zit denk ik van wat stinkt die doos toch verschrikkelijk! Ik zei laatst tegen m'n vriend dat ik medelijden heb met de verloskundige die tijdens m'n bevalling tussen mijn benen moet kijken. Ik ben nu trouwens 36 weken, maar heb dit al heel lang. Extra wassen maakt ook niet uit eigenlijk. Die lucht zit er zo weer.

4. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik denk dat het wel wat erger wordt door lactacyd. Misschien eens zonder proberen? Je vagina is constant aan het proberen de zuurtegraad op peil te houden. waarschijnlijk gaat het daar ook erger van stinken.

5. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Jep heb 't ook.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

lactacyd verstoort juist de zuurgraad van de vagina waardoor je erg vatbaar bent voor bijv schimmelinfecties..

google maar eens op zuurgraad + lactacyd, of schimmelinfectie + lactacyd..

lactacyd maakt meer kapot dan goed!

liefs Daantje

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik herken het niet..

Maar is die lucht dan zo erg..?

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hmm ik had het idee zonder lactacyd meer last te hebben eigenlijk.
    maar ik denk dat het anders ruiken ook is doordat je wat meer bent aangekomen. Dus je benen wat dichter tegen elkaar aan staan. Je zweet sneller dus daar ook.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb er ook last van en dacht dat ik de enige was. Misschien hoort het erbij. Heb het bij de eerste niet gehad.

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ik heb/ had het ook..
    Rook het soms gewoon door mijn broeken heen :oops:
    kon elke dag wel een andere broek aan trekken,
    Heb ik inlegkruisjes gebruikt en dat hielp, ruik het niet meer door mijn broek heen..

Maar ik was mij elke dag van onder, vorig jaar heb ik lactacyd gebruikt maar had het idee dat het alleen maar erger werd en kreeg toen een schimmelinfectie :oops:

Maar mijn "doos" ruikt gelukkig niet meer zo sterk..:D
    Dus elke dag wassen helpt wel, tenminste wel bij mij
    hopen dat het ook niet meer komt..:p

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb er ook last van, dacht ook dat ik de enige was.

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ruik het vooral zelf, dan vraag ik aan mijn man of hij het ook ruikt en dat is eigenlijk alleen als ik op de wc zit (als hij in bad zit, we hebben geen aparte wc) maar zo op de bank ruik ik het ook weleens van mezelf maar hij ruikt het dan niet (GELUKKIG) en mijn man is gelukkig wel betrouwbaar (zal niet liegen ofzo)

Ik vind het weleens genant en word er onzeker van, ik was met water en verschoon mijn onderbroeken 2 keer per dag met inlegkruisjes word het alleen erger en ben je meer vatbaar voor schimmelinfecties dus doen we maar niet..

13. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ja ik was ook al bang dat ik de enige was, haha...Maar ik heb er ook last van dat mijn doos sterker ruikt, voor zover ik weet heb ik geen klachten als bv blaasontsteking of schimmelinfectie ofzo, mijn afscheiding is ook gewoon normaal, ook wat meer dan normaal maar ruikt niet vreemd of ziet er anders uit, maar mijn doos....poeh :oops:
    Ik doe ook 2 keer per dag schoon ondergoed aan en was mij 1 a 2 keer per dag met water, maar het word er niet meer of minder op.
    Inlegkruisjes en lactacyd begin ik ook niet aan, heb inderdaad begrepen dat het daarmee erger wordt.

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb dat dus minder met lactacyd...hmmm
    katoenen ondergoed aandoen is ook het beste en geen strings meer aan. Ga je extra van zweten. Niet dat ik die krengen nog aan kan. :-s

15. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik gebruik lacta en heb er wel zeker minder last van
    ik heb 2weken niet gewassen met lacta maar toen werd het erger,dus hier lekker doorgaan met die zeep,om het minder te krijgen
    mischien werkt het bij de ene beter als bij de ander ;)

16. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik heb een periode gehad dat ik om de haverklap een schimmelinfectie had (een jaar of 10 geleden). De huisarts raadde mij toen Lactacyd aan en sindsdien geen schimmeltje meer gehad.

Bij mij ruikt het ook sterker, en ik heb ook meer afscheiding. Zal wel met hormonen te maken hebben.

Deel Deze Pagina