Hoi, Naast gewone effen rompers vind ik voor de afwisseling (fel) gekleurde/ bedrukte rompers, al dan niet lange mouw, leuk om te kopen. Alleen "zat" ik vandaag te kijken bij H en M en Hema , en vroeg ik me af hoe je dat dan kunt combineren. Ik zou persoonlijk geen witte of lichte kleding erboven doen, moet wel een beetje passen. Maar ik kan moeilijk bij ieder rompertje een set kleding kopen ( denk dat ik dan binnenkort mijn man op mijn dak krijg) Hoe doen jullie dat? Groetjes Elles
Ik doe donkere/fel gekleurde rompers of rompers met print alleen onder donkere kleding of onder een shirtje met korte mouw. Heb daar dus ook maar paar van, voor de rest heb ik gewoon witte.
Als ik echt een leukw romper zou hebben zou ik er niks op doen... Dus alleen de romper en een broek.. Als het weer het toelaat Als je er toch wat overheen gaat doet kan je net zogoed gewoon een effen kopen
Ik heb hier voornamelijk witte rompers zonder mouw gebruikt. Vind het vréselijk als rompers door schijnen of zichtbaar zijn! Ik had voor enkele setjes korte mouw die ik zo leuk vond dat ik ze ook graag met lange mouw kon dragen een bijpassende romper. Bij de zeeman hebben ze enkele kleuren (wit/grijs/donkerblauw/lichtroze) en hema heeft ook hele mooie stretch rompers in meerdere kleuren.
Hier ook voor 90% witte mouwloze rompers. Schijnen niet door, en ik kan ze nu weer fijn opnieuw gebruiken, haha (we krijgen een zoon na een dochter). Voor als het heel lekker weer was had ik voor onze dochter wel een paar leuke 'meisjes' rompers met spagettibandjes, maar voor onder de kleding dus gewone witte rompers (van de Hema). Oww ja, alleen een romper met een broekje heeft onze dochter nooit gedragen, vond ik niet uitzien. Als volwassene draag je toch ook geen onderhemd-in-de-broek en verder niets?
Voor een meisje vind ik het wel leuk om een felle romper en dan een vestje of bolero erop. Bij een jongen zou een open overhempje nog kunnen maar dan alleen als ie wat ouder is. Baby-af zeg maar.
Mijn dochter is bijna 2 en heeft nog nooit witte rompers gehad, vind ik doodsaai. Ze heeft hele leuke gekleurde rompers of met print en dan kies je gewoon een outfit in hetzelfde kleurenpalet als die romper. Als ze dan aan't spelen is en haar shirtje kruipt op dan zie je een vrolijk stukje stof ipv saai wit ondergoed!
Ik heb witte en gekleurde!het fijnst vind ik ze van de hema! Die zijn altijd zo gezellig..ik doe ze wel aan met alleen een broekje, rokje. Vind ik juist lief staan.
Ik vind alleen een romper met een broekje ook niet leuk staan, doe ik dus ook nooit...ook niet met een bolero er over heen...met vestje vind ik het wel kunnen, want dan valt het vestje over de broek heen.
Ik gebruik witte rompers lange mouw als pyama, wolbroek over de luier, romper en slaapzak aan. Witte romper korte mouw, of andere kleur korte mouw gewoon onder de kleding. Mn dochter heeft wel altijd leuke rompers gehad met bloemetjes etc, onder de kleertjes. Net als nu; ze kiest echt wel een leuk hemd uit, de gewoon saaie witte hemden en onderbroeken wilt ze niet, bloemen, roze, plaatjes, strikjes. Alleen een romper dragen ze hier thuis wel als het heel warm is ( Als in tegen de 30 graden ) of mn dochter had graag na het badderen, alleen romper en luier, lekker spelen en pas aankleden als we naar buiten gaan of naar bed.
Ik gebruik gekleurde rompers inderdaad onder een shirtje met lange mouwen. Of onder een tuinbroek, vind ik erg leuk staan. Alleen een romper en gewone broek vind ik ook niet leuk.
Ik combineer gekleurde LM-rompers idd vaak met shirts/jurkjes etc met korte mouwtjes of mouwloze dingen. Geeft juist een grappig effect. En je hoeft echt niet per romper een setje te kopen... gewoon in hetzelfde kleurenpalet...