Gekke namen

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kabouter Klus, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, "we" zijn nog niet zwanger, maar goed, dat komt vanzelf. Ik heb zo al wel eens zitten piekeren over leuke babynamen (zullen er wel meer doen), en ik geloof niet dat we er heel veel moeite mee zullen hebben als het straks zover is.

    Maar... wél zullen we ervoor moeten zorgen dat ons beebje geen voornaam krijgt die met een W begint, want dan worden zijn/haar initialen W.C. :) Kun je ze niet aandoen, toch?

    Nog meer mensen hier, die een beetje moeten opletten met de naamkeuze, omdat je anders kromme initialen ofzo krijgt?
     
  2. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Nou ik ken een hele grappige, en erge,
    de arme jongen is vernoemd naar beide opa's en dat is op zich al zielig.
    Alleen toen de vader zoonlief aangaf had ie de verkeerde volgorde gedaan, en serieus, ik lieg niet,
    dit zijn zijn namen,

    Karsten = roepnaam
    Ulrich = opa moeders kant
    Theodorus = opa vaders kant.

    Nogmaals. Dit is niet verzonnen.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier is al een topic over geloof ik, moet je ff zoeken..
     
  4. lydia

    lydia Fanatiek lid

    30 aug 2006
    1.024
    0
    0
  5. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeps...das erg!

    En dan als achternaam de Natte?
     
  6. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0

    :p :p :p :D :D
     
  7. Assepoester

    Assepoester Bekend lid

    24 jul 2006
    927
    0
    0
    Leeuwarden
    Wij wel een beetje. Onze achternaam begint met een S. Als meisjesnaam hadden we Sabrina, maar die initialen zijn dan erg fout voor een vader die Duits heeft gestudeerd :confused: We hadden voor een jongetje ook twee namen, dus dan simpelweg een tweede meisjesnaam verzinnen om de afkorting op te heffen. Het wordt nu Sabrina Alyssa :D
     
  8. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Mijn man heeft als initialen S.M. Ook niet heel leuk. En onze zoon krijgt dus ook geen achternaam met een S!
    We hebben ooit een voornaam overwogen beginnend met een M maar dan kreeg je dus MM (M & M). Kan me nog herinneren dat ik vroeger een jongen in de klas had die dat had en die noemden we dus altijd M & M.

    Bij onze zoon die binnenkort geboren wordt, wordt het K.M. (kilometer). Dat valt wel mee toch?
     

Deel Deze Pagina