Hallo meiden, Ik zit volledig in de stress, mijn man en ik komen er maar niet uit. Over 8 weken ben ik uitgerekend van een jongen en is het erg handig als we het knulletje een naam kunnen geven. 1 ding is al wel zeker, we willen graag een engelse/amerikaanse naam. Ik ben erg weg van Dyllan, maar dat vind hij niks. Hij vinds Ryan erg leuk, maar daar kan ik weer niks mee. Wat nu? Misschien dan totaal iets anders? we hebben al wel meerdere namen bedacht, maar we verschillen daarin erg veel hmpf.
Al de namenlijst van de svb bekeken? Wij zijn er ook pas net uit. Ik had al besloten dat we wel zouden wachten tot na de geboorte.
Jack Thomas Joshua Oliver James Samuel Daniel Joey Callum Jake Luke Matthew Ethan Lewis Jacob Alex Adam Tyler Max Liam Jamie Owen Connor Nathan Aaron Kyle Bentley Noah Lucas Rhys Bradley Toby Brandon Isaac Reece Alex Finley Mason Logan Riley David Harley Jayden Kian Bailey Joel Leon Luca Billy Corey Evan Christopher Aidan Elliot Hayden Jay Dominic Sean Sebastian Andrew Ewan Ik persoonlijk vind uit bovenstaande lijstje erg leuk: Aiden Evan Ethan Oliver Adam James
Jonah Jonathan Joshua Alec Devin Aiden Evan Luke Noah Veel succes! Wij zijn ook zeer laat met t vinden van een naam... dus je bent niet de enige! Rubin
Of Bryan, Brody, Cody, Alan, Brent, Bruce (toffe naam!), Collin, Connor, Damian, Darren, Deacon, Dean, Dustin, Dylano, Gillian, Ian, Jayden, Justin, Kevin, Keith, Melvin, Mike, Morris, Rody, Rory, Ryler, Shane, Kane, Wesley
Wij kwamen er ook niet uit. Mijn man wilde een copleet andere naa als ik. Ik heb gewacht tot ik met weeën in de auto zat en héél erg aan het pijnleiden was en toen gezegd, zullen we toch maar niet voor mijn naam gaan? ik moet al zoveel doorstaan toen kon hij niet meer weigeren
Dylan stond bij ons ook op het lijstje, verder hadden wij nog: Finley Keanan Jaeden Reece Nigel Dalin Finn
Wij hadden dat ook, zeker bij onze tweede. De jongensnaam hadden we toen pas met 35 weken of zo. Maak een lange lijst met namen, geef die aan de ander en laat hem wegstrepen wat hij echt helemaal niet leuk vindt, en aanvullen wat hij wel leuk vindt. Dan mag jij weer. Laat de namen die jullie nu in gedachten hebben even los, want daar kom je niet uit. Ik vind Evan wel een leuke naam, of Brian, of Dean.
Wat lieve reacties! Wat een opluchting dat we niet de enige zijn. Tis ook niet makkelijk, hij moet zn naam zijn leven lang bij zich dragen. Maar we komen er vast uit. Alvast heeeeeel erg bedankt voor jullie suggesties
wij zijn nu 32+5week en zijn t absoluut niet eens! idd ook al lijst gemaakt, hij strepen en aanvullen en dan ik weer hij weer enz. maar t blijft veranderen en DE naam is er nog niet bij (nou moet ik ook zeggen, sommige gave namen vind ik niet bij de 2e naam klinken, maar nou vind man de 2e naam niet leuk. dus dan is het extra lastig zoeken. ik zoek dus een naam die bij zijn fafo 2e naam past en de mijne haha daarbij is hij meer " hollands" gericht en ik engels/amerikaan, omdat onze namen ook zo zijn (en de eventuele meisjes naam ook) ) ik vind oa mooi,.... Rohan/Roan/Rowan Sean Dean Vincent James Riley Brian Dillan Tyson Matthew Christian
Dit lijkt me lastig zeg. Hier totaal anders. We hadden een jongens en een meisjes naam toen we nog niet eens aan kids waren begonnen.. haha... Maar we moesten er nog een 2e meisjesnaam bij verzinnen. Wat ik mooie namen vind voor een jongen zijn : Noah Rowan, Tyler, Luka, Reece, Nathan, Kyran Ik hoop dat jullie er snel uitkomen en ben ook wel benieuwd wat het uiteindelijk wordt
Onze zoon heet Kane, misschien vindt je dat leuk? Als we ooit een 2e kindje krijgen en het zou weer een knul zijn, vind ik deze namen wel leuk: Chaz Jace Rylan
Erg lastig inderdaad. Wij zelf hebben ook pas laat besloten wat het ging worden. Want wij kwamen er ook niet echt uit. Ik was echt van de lange en aparte namen en mijn vriend meer van de korte en stoerdere namen. Dus dat was ook ff lastig. Misschien is het een tip om allebei, apart van elkaar, een lijstje met namen te maken? En dan te kijken welke jullie er allebei op hebben staan? Bijvoorbeeld dat jullie allebei 5 namen opschrijven die jullie heel leuk vinden. En hier ook even de tijd voor nemen. En dan kijken, misschien staat dezelfde naam er wel op