Geen luiertas meer, maar wat dan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    De tijd dat hier een luiertas vol flessen, luiers, spuugdoeken, reserve voeding enz enz meeging is hier een beetje voorbij. Tegenwoordig neem ik als ik weg ga alleen nog een schoon setje kleding mee, 1 luier en doekjes. Maar waar hebben jullie dat in? Mijn tas zit van mezelf al aardig vol met van alles en nog wat. Dus daar kan het niet bij, maar wat is dan wel handig? Gewoon een rugzakje voor Tycho waar ik wat dingen in doe ofsow en die aan de buggu/kinderwagen hangen?

Als ik een heel dag wegga neem ik nog wel de luiertas mee omdat ik dan ook eten enz meeneem voor Tycho.

Groetjes Sassie

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    dan zou ik een stoer rugzakje gebruiken idd

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik denk dat ik dan gewoon een grotere handtas aan zou schaffen!

Ik heb normaal altijd van die kleintjes, maar ik denk dat die tijden wel een beetje voorbij zijn en ik als ik de luiertas niet meer gebruik gewoon lekker ga shoppen voor een mooie grote(re) handtas :D

4. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Ik heb een eigen tasje voor mn meissie,gemaakt bij bulbby.com ( messengerbag )
    Helemaal tevreden,alles bij de hand en ziet er ook nog erg leuk/stoer uit :)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ow das ook een leuke tip dankje !!

6. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik prop het in mijn eigen te grote tas. Neem dan 2 luiers, tuitbeker met drinken, slab en speeltje mee.

7. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    you're welcome! succes ermee ;)

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een vingino schoudertas voor haar gekocht voor naar het kdv, hij is een beetje neutraal van kleur en dus soms neem ik die dan mee met luiers en doekjes erin.
    Maar als ik een tijd weg blijf toch gewoon nog de luiertas hoor...

9. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kruimel is nog geen vier maanden, maar als we niet al te lang weg (minder dan twee uur ofzo) gaan gaat de luiertas echt niet mee. In mijn eigen tas zit een diepvrieszakje (zo'n ziplockzakje) met daarin 2 luiers, 2 wegwerpzakjes en een minipakje billendoekjes van de action, past prima! Dan heb je maar de helft van zo'n diepvrieszakje nodig, dat neemt echt niet zoveel plaats in... maar goed, ik heb sowieso geen gesjouw met flesjes en meuk..

10. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb een tas van Ju-Ju-Be, de Behave. Het is een soort van damestas/luiertas ineen. Hij heeft heel veel handige vakjes en aan de zijkant een vak voor je flesje en voor je zonnebril.
    Ju-Ju-Be is sowieso een heel leuk merk voor luiertassen...ze hebben echt heel veel soorten.
    Ik heb voor deze gekozen omdat ik graag een tas wilde die er niet uit zag als een luiertas, maar toch genoeg vakjes had voor alle spulletjes. In het middenvak doe ik haar luiers en luierdoekjes en de rest van de tas gebruik ik grotendeels voor mijn eigen spullen + klein boekje en koekjes voor mijn dochter.

Damestassen - BeHave

11. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Stop her meestal in mijn eigen (grote) handtas. Je hebt ook van die kleine luieretuis, bijv. bij Luieretui | Kidz Impulz
    Dan wordt je tas niet zo'n zooitje ;)

12. fafje

fafje Niet meer actief

ken je die tasjes die je als ie leeg is kan omvouwen tot klein zakje...bij h&m hebben ze dat bijv...soort van boodschappentasje lekker fout panterrintje :p...hihi, ik heb sowieos een luieretui heel handig, daar kan ook best wat in, mn eigenhandtas sowieso ...en de rest in dat tasje...

ik heb nooit ene luiertas gehad eigenlijk...

13. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    lennert neemt dan zijn bumba rugzakje mee

14. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn zoontje is 2 maanden maar ik gebruik gewoon mn eigen tassen. Ik heb echt geen leuke babytas gevonden. Maar het gaat prima, ik heb grote tassen en daar past alles in. Ik neem ook niet zoveel mee: een schoon setje kleding, 3 voedingen in zo'n torentje, flesje, spuugdoek, een paar luiers en doekjes.

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Hoi,

Ik heb voor mezelf een vrij grote tas gekocht waar kleertjes,luiers doekjes in kunnen, bij de mensen waar ik kom hebben zelf ook kinderen, dus daar staat bekers met drinken en alles... Heb de luiertas nu alleen voor weekendje bij mijn moeder waar alles in kan enz...

16. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Finn heeft ook gewoon zijn eigen rugzakje...die gebruik ik nu meestal, en soms, als we ver/lang weggaan pak ik een grotere tas...

17. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Mijn zoontje is 5 maanden,en ik gebruik altijd een luiertas. Heb een hele mooie gevonden van Mixmama's (een zilver met bloemen). Lijkt op een gewone tas,maar ook te gebruiken als luiertas.
    Zorg dat er altijd genoeg luiers,extra rompertje/kleding/billendoekjes in zitten.Als we weggaan,hoef ik alleen nog maar het flesje en melkpoeder toe te voegen. Ideaal.

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik gebruik mijn eigen tas/ hutkoffer voor alle spulletjes die mee moeten. als we ergens naartoe gaan waar we meer nodig hebben bijv naar wedstrijden van mijn vriend, dan neem ik een soort mini weekendtas mee want er moeten ook spullen van mijn zoontje in dan neem ik mijn eigen tas niet mee maar zet de belangrijkste dingen (telefoon, geld enz) ook daarin.

19. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik zit helaas nog met een volle luiertas... water, voeding, en de standaard dingen..
    hij word alleen maar voller! speelgoed, potje, rijstewafels..

Nemen jullie nooit speeltjes mee?

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een rugzak(je), daarin zitten luiers, doekjes, eten, tussendoortjes, drinkbekers, zakmes (appels), etc in. Mijn eigen rugzak dus. M heeft ook een eigen rugzak, maar daar past net een broodtrommel en een drinkbeker in ... niet groot genoeg dus ;)

Deel Deze Pagina