Zwaai lieve meiden... Hahaha door jullie heeft mannetje lief trek gekregen in een snelle hap en heeft hij domino's pizza besteld als verassing hihihi Alleen krijg ik de bevestigingsmail binnen hahaha dat was tie vergeten Had een hele lange dag dus hij ging koken hihihi Lekker gezonde maaltijd ook echt de schijf van vijf Maar heb er wel heel veel trek in Hahaha Mac eters en lekker makers
hahaha, hier gaan we lasagne eten, staat al klaar, alleen de oven moet nog aan... maar goed, wacht op een sms van manlief dat die aanrijd..
Hier hebben we stampot rauwe andijvie gegeten. Met spekjes en gehaktbal. Nu heb ik zin in chips en nootjes. heb nieuwe nootjes gekocht en ben erg benieuwd hoe die smaken. * pakt een bakkie nootjes en wat chips*
ik ben nog aan t wachten op manlief.. ga zo de oven aan zetten, over 40 minuten is die als t goed is thuis, en kunnen we eten.
DA, ik had allang gegeten geloof ik...en wat voor hem bewaard wat ie kon opwarmen. Je bent in mijn ogen veel te lief dat je zo lang wacht....dan heeft die vent van mij het niet getroffen met me hihi
oh mac, heerlijk! Is voor ons helaas ook wel 10 km rijden... Ik zou trouwens ook niet wachten met eten hoor haha. Dat hou ik helemaal niet vol, ga ik van m'n stokje... gister trouwens nog bij vk geweest, alles in orde. Bloeddruk was iets hoger dan anders, maar nog wel oke. Baby ligt in spagaat met z'n rug naar achter. Ze kon de billetjes niet vinden, alleen een voetje links en een rechts haha.. Vriendin haar dochtertje heeft misschien kinkhoest, dus ik mag het hele gezin de komende weken niet zien Misschien na de bevalling weer, als het niet meer zo besmettelijk is. Schijnt gevaarlijk te zijn voor zwangeren boven 34 weken. Wel ff balen hoor! Zij is ook zwanger en zouden nog samen foto's maken van onze buiken enzo, maar helaas.. Ga nu maar es weer naar bedje toe en de klok rond slapen Is afgelopen nacht ook weer bijna gelukt! En nu toch weer moe zijn.. Ben gister begonnen met floradix, schijnt goed te helpen bij een laag ijzergehalte en bij energiegebrek. Ben benieuwd... 'Weltrusten meiden en tot later!
@ buurten; lijkt me zo wie zo leuk om eens te meeten! @ mac; ben semi verslaafd aan mc flurry snickers.. Maar eet niet wekelijks één hoor. moet nog steeds 10 kilo kwijt. @ alleen eten kan ik ook niet goed.. Niks aan als mijn man weer eens een uitje heeft van zijn werk..
@DA goedemorgen meis, ik liep ook om 2u vannacht weer te spoken Erg hè...welkom bij de nachttrein club hihihi Het was zo benauwd en er zat een mug in de slaapkamer die me levend aan het opeten was dus ik ben naar beneden gegaan en heb echt nog 4 heerlijke uurtjes slaap gehad En jij ben jij nog in slaap gevallen uiteindelijk? @alle andere dames goedemorgen @mona nog geen beweging?? @hier laatste dagje werken en hopelijk is morgen mijn autootje klaar en gekeurd...kun we van het weekend gaan kijken naar een nieuw tweede hands autootje met 5 deuren Fijne dag meiden!!
Ik moet hele dag gaan werken en ik heb geen zin!!! Wat denken jullie. Vriendinnetje van mij heeft bij ivf 2 miskraam gehad En is/was bezig met iui weer, ligt aan haar Nu ben ik gister wezen zumba met haar en ze is in 1 uur 3 keer naar toilet geweest. Ze heeft al dikke buik van dr eigen Dus daar kan k t niet aan zien Zelf zegt ze dat iui mislukt is maar dat ze vrd weer iu Krijgt maar week later gaat ze 2,5 week rondreizen Door afrika. Ik denk echt dat ze van laatste iui zwanger is Maar dat ze t mij niet wil vertellen Pff vind dat moeilijk hoor,dadelijk ben k de enigste uit vriendengroep Die nog geen kindje heeft. Herkenbaar? Fijne dag xxx
mmmm niet echt meer heel goed geslapen... bij mij was t een combo van warmte, een piepende hond beneden, en een man die een keer geen bos probeerde om te zagen, maar hem deze keer probeerde weg te blazen ofzo... annaatje: werk ze, ik mag vanmiddag ook nog een half dagje en dan heb ik vakantie
ja heel herkenbaar hoor, ik ben ook de enige in mijn omgeving die geen kinderen heeft, al mijn vriendinnen hebben kinderen. heb hier zelfs een heel topic vol met meiden verlaten omdat we allemaal zwangerloos begonnen samen, en inmiddels hebben ze allemaal een kind bezig voor een 2e of zelfs bezig voor een 3e.. de oudste is al 3...dit was onder een andere naam hier op zp..
kiyeko: was alweer terug, dalijk komt t ergste stuk nog... t plakkertje eraf trekken. juna: idd even bellen..