Ik zie waarom je twijfelt, echter moet ik daar helemaal voor inzoomen.. op basis daarvan zeg ik dat deze negatief is, hoever zit je nu? En over 2 dagen nog eens testen
Ik zie wat je bedoeld. Twijfel alleen of dat niet van een voorgedrukt streepje komt. Welke is het? Early of normale? En hoeveel DPO?
Je bent toch pas 3 of 4 dpo?? Je had toch 17 sept een positieve ovulatietest?? Als je ei de 19de gesprongen is,ben je veels te vroeg voor een zwangerschaps test,want dan pas 3 dpo. 19de eisprong. 20ste 1 dpo. Nu 23ste 3 dpo. Dus nog geen nut om nu al te testen.
Dat je nu onmogelijk al positief kan testen. Je eisprong was op.19 of 20 september en dus ben je 3 of 4 dpo. Een positieve test zie je pas ca 2 dagen na de innesteling en een innesteling is op zijn vroegst pas op 4 dpo (en dat is al extreem vroeg). Wat betekent dat je pas vanaf 6-7 dpo positief kan testen. Ik zou zeker nog een week wachten. Ps, mocht je nu klachten hebben en je daarom al test... die klachten komen van progesteron en staan los van een zwangerschap.