Wie van jullie heeft ervaring met het bestellen van geboortekaartjes bij Vistaprint? Ik heb een leuk ontwerp gemaakt, maar kan bijvoorbeeld geen proefdruk bestellen, minpunt. Verder ben ik tevreden, prijs is zeer ok! Standaard enveloppen gratis erbij.. Graag hoor ik jullie ervaringen!
Ik heb een keer een ansichtkaart gehad die op vistaprint gemaakt was. Ik vond de kwaliteit echt niet mooi! Kaart was niet echt dik en er stond een foto op die helemaal korrelig was...
Dat ligt dan grotendeels aan degene die de foto heeft ingestuurd. Met vistaprint kan je namelijk precies zien hoe je ontwerp eruit komt te zien, én ze geven aan of het formaat/grootte juist is voor een mooie bedrukking. Ik heb zelf géén ervaring met geboortekaartjes via vistaprint: Maar laat wel al mijn visitekaartjes, flyers, folders en kaarten daar drukken voor mijn bedrijf. Ook daar gebruik ik logo's en foto's van de zaak op, en dat is áltijd goed gegaan. (Ik bestel daar al ruim 3 jaar) Als je alles met grote resolutie instuurt, en goed kijkt (en leest) naar het juiste bestandsformaat, moet dat helemaal goedkomen.
Wij maken geen gebruik van een foto. Heb ook wel eens visitekaartjes via Vistaprint besteld, ook goed gegaan.
Ik heb wel eens kerstkaarten gemaakt bij Vistaprint, met foto. Prima kwaliteit, de foto zag er ook goed uit. Ik zou voor de zekerheid een kleine oplage thuis laten sturen (het minimale aantal wat je moet bestellen) is misschien ook prettig voor je eigen geruststelling.
geen ervaring met vista print. heb zelf geboorte kaartjes via fotokaarten.nl gemaakt. ben daar erg tevreden over. heb ook mn trouwkaarten daar laten drukken toen er een ongelukje thuis was gebeurd met de kaarten (vissenkom viel om over mn kaarten!) kreeg ik nieuwe kaarten met veel korting terwijl t mn eigen schuld was.
Niet altijd hoor! Ik heb hier thuis een goede spiegelreflex camera liggen, en ik kon een keer gratis een fotoboekje maken bij TNT post. Nou... Alles net zo korrelig als op die ansichtkaart! En dat lag dus echt niet aan de kwaliteit van de foto's! Visitekaartjes voor mijn bedrijf laat ik bij Moo.com drukken. Ik vind de kwaliteit daar beter (echt dik papier), en het formaat bij Vistaprint is altijd net afwijkend bij de kaartjes. Heb wel regelmatig dingen besteld als opschrijfboekjes en adresstickers, en daar gaat het met de logo's ook altijd goed. (Bij vistaprint dus)