iemand ervaring met gastouderbureau viaviela??

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door lovekees, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    wil graag gastouder worden en nou is mijn vraag heeft iemand ervaring met gastouderbureau viaviela??

2. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.186
    170
    63
    NULL
    NULL
  3. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Hoi, je kunt via de website Gastouderbureau ViaViela - Gastouderopvang flexibel en voordelig! | ViaViela aangeven dat je interesse hebt. Dan wordt er contact met je opgenomen. Heb je al een opleiding? Die kun je daar doen. Je moet gecertificeerd zijn namelijk. Daarvoor bieden ze een opleidingstraject van pakweg 6 weken, is thuiswerk. Ook moet je EHBO voor kinderne doen. Theorie kan thuis via je pc en praktijk is een avond onder begeleiding van instructeur met andere bijna-gastouders.
    Zodra je gecertificeerd bent, word je aangemeld bij het Landelijk Register en kun je gekoppeld worden aan vraagouders in je regio.

Ik ben heel tevreden over hen. Hebben veel ervaring en veel vestigingen, ik geloof iets van 60!! Als je nog vragen hebt, bel je gewoon even de Klantenservice. 0499/425421. Of de consulent in je regio. Vind je via de website Gastouderbureau ViaViela - Gastouderopvang flexibel en voordelig! | ViaViela

Deel Deze Pagina