Ben je toevallig bekend met de gastouderhyves en gastouderfora? Daar zou je al wat info op kunnen vinden. Bij deze de links: Voor alle gastouders in Nederland Hyve - hyves.nl De Gastoudershyves Hyve - hyves.nl Gastouderopvang :: Index Gastouder Forum • Forumoverzicht Volgens mij moet je je voor allemaal wel aanmelden. Maar als je serieus overweegt om gastouder te worden dan kan je hier veel info vinden en kletsen met andere gastouders.
Hoi, je kunt via de website Gastouderbureau ViaViela - Gastouderopvang flexibel en voordelig! | ViaViela aangeven dat je interesse hebt. Dan wordt er contact met je opgenomen. Heb je al een opleiding? Die kun je daar doen. Je moet gecertificeerd zijn namelijk. Daarvoor bieden ze een opleidingstraject van pakweg 6 weken, is thuiswerk. Ook moet je EHBO voor kinderne doen. Theorie kan thuis via je pc en praktijk is een avond onder begeleiding van instructeur met andere bijna-gastouders. Zodra je gecertificeerd bent, word je aangemeld bij het Landelijk Register en kun je gekoppeld worden aan vraagouders in je regio. Ik ben heel tevreden over hen. Hebben veel ervaring en veel vestigingen, ik geloof iets van 60!! Als je nog vragen hebt, bel je gewoon even de Klantenservice. 0499/425421. Of de consulent in je regio. Vind je via de website Gastouderbureau ViaViela - Gastouderopvang flexibel en voordelig! | ViaViela