Ja ik ken het, ik nam altijd een halve omdat ik anders kots en kotsmisselijk werd. Verder hielp het goed !
Heb het na een operatie gebruikt....ging er best wel een beetje van space-en zeg maar, maar deed wel wat ie moest doen
Haha ja dat "space-en" heb ik dus ook . Hoop eigenlijk dat dat met een week ofzo wel beter is. Durf zo niet de auto in te stappen. Maar het helpt wel echt tegen de pijn dus ben er toch wel erg bij mee. Was helemaal vergeten hoe het is om even minder/geen pijn te hebben . Hoe lang had jij het gebruikt Marlies85 en hield dat vage gevoel al die tijd aan? Ik ben ook heel gevoelig voor geluid nu, kan ook het gehuil van mn zoontje nu echt niet hebben, maar gelukkig huilt ie bijna nooit. Ook muziek en tv kan ik echt niet hebben nu... Ohw en Tweekids, tegen de misselijkheid helpt het heel goed om ze in te nemen met yoghurt. Niks geen misselijkheid
TempusFugit, dat snapte ik zelf ook al dat het niet goed is . Geen enkele pijnstiller is goed voor je lijf. Maar even zonder pijn is toch wel erg welkom.
Was maar een paar dagen dat ik dat gebruikt heb, dag of 4 geloof ik, heb wel al die dagen ook ook last gehad van dat gespace, geen idee dus hoelang dat zal aan kunnen houden
Ik vind zaldiar prettiger als tramadol, ik ken beiden. je moet er wel echt even aan wennen, ik geloof dat ik een dag of 10 nodig had uit het hoofd. en toen ging het wel weer. ik zou er niet direct mee gaan autorijden,
Tramadol heb ik na mijn operatie gehad en werd ik ook super misselijk van. Kreeg toen ook de tip om met yoghurt in te nemen en dat werkt gelukkig super goed. Maar kan dus zo zijn dat ik dinsdag nog geen auto kan rijden, moet dan nl weer werken. Maar even goed bekijken dan. In elk geval al bedankt voor de reacties
Zaldiar bevat ook tramadol. En bij tramadol wordt aangeraden om 2 weken niet auto ter rijden of langer indien je nog hinder ondervindt van het middel.
Ik hen gebruikt zaldiar, tramadol en morfine. Zaldiar kom er hier nooit meer in. Pakte een pil, uur later lag ik op de grond in de keuken en voelde het leven weg vloeien. Blauwe lippen, blauwe nagels, bleek wit ( na horen zeggen) en haalde heel rustig en bijna geen adem. Ik hoorde de kindjes maar kon het niet plaatsen. Man man kwam thuis uit zijn werk en trof me zo aan. Kindjes hadden ze grootste lol in de woonkamer terwijl ik half dood lag in de keuken. Ambulance hulp kwam en kreeg injectie en daar a was het snel weer goed. Bloeddruk was heel laag en had een of andere soort shock. Nee voor mijn nooit meer Daarna tramadol en daar kreeg ik super veel energie van maar hielp niet echt tegen de pijn. XTC verslaafde zouden er een moord voor doen volgens mijn. Zodra het begint te werken zat ik vol energie en kon niet stil zitten. Daarna krijg je dip en wil je alleen maar slapen. Morfine. Moe, duizelig en misselijk maar na 2 weken wel gewent. Het zijn allemaal opiaten en mag met allemaal 1e 2 weken niet rijden. Zaldiar is eigenlijk zelfde als tramadol maar dan met zoiets als paracetamol erbij
Zou zowiezo 2 wk na afgifte medicijn niet rijden als je het ook slikt. Je bent niet verzekerd bij een ongeluk omdat je dan rijdt onder invloed en dus een misdrijf pleegt
Ik zou de eerste 2 weken niet auto gaan rijden in ieder geval en daarna bekijken hoe je je voelt. Bij mij ging het zwevende gevoel na een dag of 10 beter. Ik gebruik het trouwens al jaren. (en nee dat is zeker niet goed of aan te raden, maar wel het enige wat hier helpt tegen de pijn.)