Hoihoi, Willen jullie even kijken of er genoeg oploop zit en/of ze duidelijk genoeg zijn. Zou nu ongeveer 4w en 2 of 3 dagen zinn Zit nu 5 dagen na eerste positieve test. De boven is van 1/10 De onderste van nu(en nog niet ingedroogd uiteraard) Ik zie zelf.oploop hoor, maar vind de kv test nog zo licht?
Kruidvat bleef hier ook lang licht. Pas rond 4,5 week opeens donker. Ik denk dat ie bij jou over 2 dagen ook opeens donker is. Dit ziet er prima uit hoor. Je bent misschien 2 dagen minder ver of iets tragere innesteling gehad. Zou stoppen met testen.
Bij mij bleef kruidvat ook behoorlijk licht. Dit was met precies 4 weken En deze met 4 weken en 2 dagen. Pas enkele dagen daarna werd ie echt goed donker.
Ik denk vandaag 4w5d te zijn. Hij is lichter dab die van jou maar toch wel oploop. Ik ben benieuwd. Action test stond er al voor het doorlopen
Ok. Nog 1 vraagje, haha. Ik denk inmiddels toch wel 5 weken te zijn. De action early kan werkelijk niet meer donkerder, maar de kv 2v5 blijft licht. Alles in mij zegt dat het te licht is.. Maar hoe verklaar ik de knaller van een action? Dan denk ik weer: nee dit zit goed
Kruidvat was "vroegah" fantastisch maar nu lees ik er alleen maar slechte verhalen over. Loopt langzaam op en inderdaad slechte lijntjes die niet lekker doorlopen. Ik zou ook van action uitgaan gefeliciteerd!