Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel ->40

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door GabrielaH, 11 mrt 2024.

  1. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Serieus? Ik zit hier al uur te huilen..
    Ik snap niet wrm met hetzelfde urine met een tijdsinterval van max 1 min 4 verschillende resultaten tevoorschijn komen ..
    Ik heb ook helemaal geen bloedverlies gehad, enkele dagen zeer zeer licht roze/bruin (dpo14-15) en dat was het.
     
  2. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Echt?? De 4 verschillende resultaten dat kan? Ik heb echt 2 donkere, de andere 2 zijn licht dat ik denk wat is dit nou weer ..
     
  3. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    Maar ze zijn met de zelfde urine toch?! Dan zou ik me al helemaal geen zorgen maken!!! Als het met andere urine was zou ik me ook niet gelijk zorgen maken want het kan zijn dat je urine iets minder geconcentreerd was.

    antwoord op je vraag, ja het kan, want niet in alle testen zit de zelfde hoeveelheid kleurstof dus sommige pakken iets donkere uit dan andere!

    droog de tranen maar lieverd en geniet lekker van je zwangerschap!!! :D
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  4. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Ze zijn zeker allemaal met dezelfde urine!
    Nog 1x een overzicht ter bevestiging dat jullie dit echt ‘normaal’ vinden en dan stop ik hopelijk met huilen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lauren1993 vindt dit leuk.
  5. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    Gezien ze met de zelfde urine zijn echt geen zorgen maken. De urine was al uit jouw lichaam dus het zegt meer over de test zelf dan over HcG in je lichaam!!!
     
  6. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Pff dankjewel GabrielaH.. Dank voor je tijd en moeite.
    De afgelopen dagen zijn zo zwaar voor mij geweest en zijn ze nog steeds. Ik maak mezelf helemaal gek.
    Ik tel echt af naar de 1e echo op 27 mei, mja goed dan heb ik natuurlijk in gedachte dat het hart ook niet kan kloppen (ik heb echt teveel gelezen helaas).

    Wat zou jij adviseren tav het testen? Stoppen of doorgaan?
     
    Babywishbloem vindt dit leuk.
  7. Peer14

    Peer14 Actief lid

    11 mrt 2024
    286
    216
    43
    Vrouw
    Ik zou stoppen met testen (je vroeg het niet aan mij maar ik reageer toch even). Er is op dit moment geen enkele reden om je zorgen te maken. Je bent voor nu hartstikke zwanger en niemand kan in de toekomst kijken! Probeer er lekker van te genieten :)
     
    Babywishbloem, Suzi98 en GabrielaH vinden dit leuk.
  8. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    Ik snap je bezorgdheid!! Heb je al een clearblue digital met weken indicator gedaan? Buiten die test om zou ik zeggen stop nu wel met testen! Je testen zien er echt goed uit. En de eerste trimester kan echt een zware periode zijn maar het gaat over het algemeen meer goed dan fout!! Dus ik zou ook even stoppen dingen opzoeken die jou niet echt helpen en alleen in de stress brengen. Voor nu kan je nog de clearblue digital met weken indicator doen als laatste test en laat het allemaal even los tot over twee weken dat je de echo hebt! Meer kan je niet echt niet doen:$
     
  9. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Ah Peer14 ik kon ook zeker aan jou stellen!
    Dankjewel voor je opmerking (en voor het bekijken van de afbeeldingen).
    Ik denk dat ik idd ga stoppen met testen, want het doet me gewoon niet goed. Je hebt ook volkomen gelijk dat niemand in de toekomst kan kijken. Dat genieten is ontzettend lastig, ik moet daar echt even leren mee omgaan helaas.
     
    Peer14 vindt dit leuk.
  10. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Doet me goed dat mijn bezorgdheid wordt erkend en dat ik echt niet gek begin te worden. Ik heb toevallig gisteren de clearblue met weken indicator gedaan, die gaf 2-3 weken aan bij 4+3. Dus dat klopt wel, ga het precies over een week herhalen of het dan 3+ is.
    In de 1e trimester kan zeker een heleboel goed gaan, wellicht heb ik een vertekend beeld gekregen doordat ik teveel over de foute dingen heb gelezen. Ik ga daarmee ook kappen.
    Ook ga ik stoppen met testen, want het doet me echt niet goed. Er zit niets anders op dan wachten op de echo. Hoop dat die 2 weken zo snel mogelijk voorbij gaan.
    Bedankt GabrielaH voor weer je moeite, ook dank naar de overige vrouwen voor het nemen van de moeite.
     
    Babywishbloem vindt dit leuk.
  11. Noas

    Noas Lid

    14 nov 2021
    56
    20
    8
    Vrouw
    Ik vind het prachtige testen, niks om over te stressen denk ik!

    Ik gebruik voor deze foto’s de gratis Camera+ app voor op iPhone. Er zit een macrostand (tulp icoon) op en je kan de flits constant aanzetten, dan krijg je niet zo’n ‘flitsvlek’
    IMG_3751.jpeg
     
  12. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Dankjewel voor het bekijken!
    Wat een goede tip trouwens. Is ook wel handig voor andere foto’s!
     
  13. Noas

    Noas Lid

    14 nov 2021
    56
    20
    8
    Vrouw
    Bovenste is van gister, onderste van vandaag. Ik denk dat ik dit wel een mooie oploop mag noemen toch?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Bluetique en Ruyax vinden dit leuk.
  14. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    De 3+ is maar een indicatie dus het kan met 5+ een dagen komen. Bij mijn zwangerschap met Little Nugget kreeg ik met 5 weken en een paar dagen 3+ en deze zwangerschap kreeg ik al met 17 dpo , 4 weken en 3 dagen de 3+. Dus het verschilt echt enorm. Als je het over een week nog niet hebt is het ook geen slecht verhaal. Het kan zijn dat je net op het randje zit qua hormoon waarde. En nog even een extra tip, bij deze test hoort de test 20 sec in de urine gedompeld te zijn . Ik was dat deze zwangerschap vergeten en ik had m maar 5 sec erin gezet en met 14 dpo stond er 1-2 en een paar uurtjes later deed ik de volgende en kreeg de 2-3..
     
    Ruyax vindt dit leuk.
  15. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    Ja dit mag je wel een mooi oploop noemen van de ene dag op de andere! Voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop echt dat dit mooi doorzet voor jou!!
     
    Ruyax vindt dit leuk.
  16. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Doet me goed dat je bij Little Nugget 3+ had bij 5 weken en X aantal dagen, gezien je nu een (ik neem dit aan maar hoop het heel erg) een gezond kind hebt. Ik ken mezelf namelijk en baalde gisteren wel dat er 2-3 weken stond (wat overigens klopt) maar had toch 3+ willen zien omdat idd sommige vrouwen dit dus wel krijgen bij 4+X. Nou moet ik ook zeggen dat ik echt van de interne geneeskunde ben en dus houd van labwaardes en cijfers, maar dat doet me nu dus niet goed:roflmao::cry:. Ik ga het op me laten afkomen (iets wat ik absoluut haat:o:) en tsja afwachten. Goed dat je zegt dat het 20 sec moet! Ga het volgende week zien.
    Nogmaals dank!!
     
    GabrielaH vindt dit leuk.
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.913
    15.196
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks geks hoor.
    Lekker stoppen met testen nu!

    Ps, heb je al eerder miskramen gehad? Dat zou je obsessie voor het testen/controle kunnen verklaren.
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.913
    15.196
    113
    Nabij Utrecht
    Zeker :)
     
    Noas vindt dit leuk.
  19. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.708
    3.095
    113
    Vrouw
    Yes, Little Nugget is dankzij God een gezond kindje ❤️. Probeer lekker te genieten van je zwangerschap.
     
    Nola26 vindt dit leuk.
  20. Ruyax

    Ruyax Lid

    14 apr 2024
    87
    49
    18
    Vrouw
    Pff fijn om te horen dankjewel!

    Ik heb niet eerder een miskraam gehad, echter mbt gezondheid kan ik best obsessief zijn. Ik was voorheen arts-ass bij de interne geneeskunde en omdat ik totaal geen werk-privé balans meer had (mede omdat ik al mijn patiënten in de gaten wilde houden, sliep niet meer in de nachten etc) recent gestopt. Het zit dus helaas in mij aard om steeds maar ‘controle’ te hebben. Helaas is dat funest als je arts bent of nu dus ook zwanger :|:o:.

    En zoals @GabrielaH dat eigenlijk heel mooi zegt, dankzij God ..
     

Deel Deze Pagina