Hoi lieve dames, Na 2 jaar proberen en nog nooit een positieve test in handen te hebben gehad zijn wij wegens zeer slechte zaad kwaliteit van mijn man in een ICSI traject beland. Bij mij waren alle onderzoeken goed. Ik volgde lang protocol en heb op vrijdag 28 feb in de avond gonasi 10.000 gespoten. Zondag 2 maart in de ochtend de follikel punctie en woensdag 5 maart in de middag de terugplaatsing van een 3 daags embryo. Na 2 jaar hopen en teleurstellingen wil ik graag precies weten hoe het bij mij allemaal werkt. Dus sensitest sticks in huis gehaald om te testen wanneer de gonasi uit mijn urine is. Zodat, wanneer het dan ooit tot een positieve test komt, we weten dat het echt goed nieuws is en niet een restant van de gonasi. Sinds afgelopen maandag (10 maart) doe ik dus elke ochtend op hetzelfde tijdstip een testje, in de veronderstelling dat die gisteren (woensdag) of vandaag (donderdag) omo wit zou zijn. En daarna duimen voor een positieve test op de test datum van het ziekenhuis, 19 maart. (15 dagen na de terugplaatsing) Alleen, de testen lopen sinds gisteren weer iets op in plaats van dat ze wit worden. Heel graag hoor ik of iemand dit herkent? Kan dit een hele vroege zwangerschap zijn? Het is pas 11 dagen na de bevruchting en 8 dagen na de terugplaatsing dus het lijkt mij ontzettend vroeg. Dat kan toch bijna niet? Van de andere kant lijkt het mij ook heel raar dat het restant hcg van de gonasi na 13 dagen een donkerdere streep geeft dan 2 dagen geleden. Herkent iemand dit? Is sensitest betrouwbaar? Ik durf nog niet te hopen.. Alvast bedankt voor het meekijken!
Het zou best kunnen hoor. 11 dagen na bevruchting is niet super vroeg meer (maar nog steeds wel vroeg idd) Gonasi blijft wel wat langer in je systeem dan ovitrelle maar je testen worden idd niet wit, dus het kan eigen hcg zijn nu. Heb je al eens een test gedaan met andere urine dan ochtendurine?
Dankjewel voor je reactie! Nee nog niet, ik dacht juist dat het op hetzelfde tijdstip moest. Met andere dan ochtend urine omdat het dan minder geconcentreerd is?
Nee, omdat er in ochtendurine veel afvalstoffen van de nacht zitten. Sommige vrouwen testen dus beter met tweede urine van de dag of bijv avondurine
Vanaf 10 dagen na bevruchting (dus 7 na tp bij jou) kun je prima positief testen hoor, het blijft afwachten of hij blijft oplopen natuurlijk maar ik zou dit een positief beeld vinden als ik dit had hoor, ik duim!
Ik zeg ook zwanger! als dat niet zo was zou het moeten aflopen, maar ze lopen op dus positief! Gefeliciteerd
Bedankt voor jullie reacties❤️. Begin het zelf nu ook een beetje te geloven. De test van vanmorgen was niet donkerder opgelopen. Maar had snachts rond 4 geplast dus dit was soort van de 2e urine? CB early gaf ook echt zwanger aan. Manlief durft er nog niet in te geloven omdat het nog zo vroeg is. Hij zegt dat het ziekenhuis niet voor niks een testdatum geeft van 15 dagen na de terugplaatsing. Even doortesten de komende dagen en hopelijk blijven ze positief/ oplopen om hem te overtuigen dat dit echt is. Ik heb er door jullie reacties wel een stuk meer vertrouwen in. Het blijft natuurlijk super spannend maar heb nu hele goede hoop!
Wat een spannende tijd! Maar ook van mij gefeliciteerd. Hopelijk blijven de testen mooi oplopen en is fit het begin van ern goede zwangerschap❤️
Je bent zwanger hoor! Gefeliciteerd! Op 11dpo positief testen is een goed teken (hier betekende wit op 10dpo 100% niet zwanger). Hopelijk loopt het mooi op en over een paar weken een goede echo. Veel geluk!