Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 31

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoederWensje, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Vanmorgen was hij wel positief! Ook een smiley op fe clearblue.
    een uur later had ik een echo en was mn ei al gesprongen... beetje balen dat ik anders dus te last was geweest... (mn man is namelijk gewoon werken).

2. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ohoh.... Zojuist rood/roze slijm (srry) bij het afvegen... morgen toch op rood..?????

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.881
    15.568
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb je wel een mega snel ei gehad als hij een uur na de piek al springt.
    Heb je de testen met eerste urine gedaan?

4. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    Ziet iemand hier iets op?

Bijgevoegde bestanden:

5. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man denkt iets te zien. Ikzelf twijfel

6. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ja ik zie wat!

7. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    oh dan krijgt mijn man misschien toch gelijk. de foto is trouwens genomen na 5 minuten. ik hoop dat het gaat oplopen

8. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Hoop het ook voor je! Weliswaar vaag..maar wie weet!!!

9. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Is iemand hier ervaren in Ovulatietesten. Heb die van de Kruidvat gebruikt kreeg ik elke een licht streepje en nu die van cb en daar krijg ik geen smiley. Over twee dagen moet m'n eisprong erzijn. Krijg k morgen m'n smiley te zien. Wordt hier zo onzeker van. Help me out olease!

10. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Hoezo moet over 2 dagen je eisprong zijn je geeft zelf aan nog geen positieve test gehad te hebben en je lichaam is geen machine?

11. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Omdat me App dat aangeeft. Mijn dochter was een grote verrassing maar toen ik ging uitzoeken wanneer ik zwanger was. Kwam t overeen met de App die ik heb. DRM leun ik daar op!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.881
    15.568
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou niet leunen op een app.
    Die machine kan niet in buik kijken.
    Ik zou toch echt vertrouwen op ovulatietesten en al helemaal op de tempmethode.

Volgens de app zou ik op dag 14 mijn ei hebben en een lf van 14 dagen (cyclus van 28 dagen).
    Altijd geklust van dag 10 tot 14....maar niet zwanger.
    Toen ging ik tempen en wat denk je.... mijn ei is op dag 16-17 en mijn lf dus maar 11-12 dagen.
    Heb dus een behoorlijke tijd op het verkeerde moment geklust!

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Sorry maar een app kan niet aangeven dat jouw eisprong eraan komt. De app geeft namelijk aan wat jij invult. Tis niet dat je eroverheen plast en de app gebruikt als ovulatietest. Even doortesten en daarop vertrouwen ipv op een app

14. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Oh echt hoe gebruik je tempmhtode wordt best wel gek van die testen. Hele tijd negatief!

15. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Dat start je op cyclusdag 1 dus eerste dag dat je ongesteld bent dit doe je iedere ochtend op dezelfde tijd dus ook in weekend voor het opstaan.. Want anders is hij niet betrouwbaar dit doe je het liefst rectaal maar vaginaal zou ook kunnen en de dag na je eisprong stijgt je temp met minimaal 0,2 0,3 graden ten opzicht van je basale lichaamstemperatuur

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dames willen jullie meeturen!! Hele goede tuurders gezocht want krijg het niet goed op de foto. Is rozig en even dik als controlestreep.. Ik moet over 5/6 dagen ongi worden..
    Heb er ff n streepje bij getekend, zelf zie ik m wel maar denk dat de foto niet goed genoeg is..

17. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ben bang dat ik niets zie....maar is ook nog erg vroeg.

18. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja ik ben niet zeker van mijn nod. Heb mijn ei niet kunnen vinden deze maand maar vorige cyclus was 32 dagen en was 2/5 ongesteld voor t laatst..

19. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    die testen geven vaak een streepje ook al is er niks.. wil je hoop niet weg vegen of zo hoor.. heb ook vaak een streepje gehad.. ( dan zou ik al zo ong. 4 kinderen moeten hebben haha)..

ik hoop voor jou dat het anders is.. en dat je over een paar dagen een duidelijkere test heb ! succes met wachten!

20. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dankje.. Ik hoop dat het oploopt.. Maar las idd al meer van dit soort verhalen!

Deel Deze Pagina