Daar hoef ik niet naar te staren hoor. Ik zie twee streepjes! Roze, en even dik als de controle streep, wel heel licht. En ik ben zo iemand die vaak hard meestaart, en dan ook heelvaak niks ziet waar anderen al aan het feliciteren zijn
Dag dames, Ik heb gisteren hier mijn kruidvat en clearblue testen getoond. Gisteren ook naar HA geweest voor bloedafname. Maar vermits ik zo vroeg getest heb (9 dagen na ES) stond het hcg nog maar op 12. Kan volgens de HA omdat het nog zo extreem vroeg is. Dus ik gisteren een 2de x kv en nog een digitale. Ook positief. Dan moet het gewoon wel he!! Nu gisteren was mijn testje van sensitest nog omo wit. Vandaag is er al een licht roze streepje op te zien. Dus t stijgt!! Maar ik word daar wel enorm onzeker van Maandag terug voor nieuwe bloedafname. Duimen jullie dat ie goed stijgt en dat het een plakker is? Liefs, Dikkelke En een heel dikke proficiat aan de zwangeren!
ga heel erg voor je duimen (en gefeliciteerd)! en aan alle positieve testers: van harte gefeliciteerd! en duim voor jullie voor een plakbeeb
Hallo meiden, Voor degene met een positieve test GEFELICITEERD @ liefkleintje je houdt het nog steeds spannend als ik morgen middag weer thuis ben ga ik direct kijken ben zo benieuwd!
Eerste test is van 11 dpo onderste van 16 DPO. Is de toename denken jullie voldoende en de laatste donker genoeg voor een goede zwangerschap?
Ziet eruit als een normaal verloop. @laurie Al wil een zw. test natuurlijk niks zeggen over een goede zwangerschap of niet.
Dat weet ik, een vorige keer werder ze eerst niet donkerder en daarna lichter dat werd een miskraam. Ik ben dus nogal gefocussed op de kleur van de test.
Helaas kan niemand daar een antwoord op geven. De kleur van de testen zegt lang niet alles. Ik heb enorme knaltesten gehad, terwijl die zwangerschappen niet goed afliepen. Nu werden mijn testen minder snel zo donker, maar gaat de zwangerschap wel goed.
Hij wordt donkerder, maar hier kun je niet zeggen dat een zwangerschap goed mee is. Dat kun je nooit zeggen met testen, kan alleen een echo uitwijzen. Maar probeer in ieder geval nu wel te genieten, want duidelijk is wel dat je zwanger bent!!!!
Ik hou het graag spannend! Voor jullie, maar vooral voor onszelf Nog steeds geen ongi te bekennen! Vanmorgen wel een hele negatieve test! Maar wel weer een stijgende temp! Blijft spannend idd!
Mooie testen hoor! Gefeliciteerd! Probeer al lekker te gaan genieten!! Ik teken voor zulke testen @Essie09 Super testen!!! Gefeliciteerd!!! Lekker genieten! Van de aankomende 3-ling?!? Hihi!