Onze bijna 2 jarig mannetje krijgt een andere slaapkamer....Nu gaan meidenslaapkamers mij heel makkelijk af maar jongens.... Google helpt niet echt qua voorbeeldjes. Dus wie wil foto's van slaapkamers spammen?
Leuk! Hier moet ook een nieuwe kamer gemaakt worden, dus ik kijk mee! De muurverf hebben we al gekocht. https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/verf/muurverf-latex/muurverf/histor-muurverf-the-color-collection-kalkmat-expression-blue-2-5l/5311219 En deze kast hebben we op het oog: vtwonen Lockerkast 3-deurs kopen? Bestel bij fonQ.nl Hij heeft een wit peuterbed. Wat tegen de gekleurde muur komt te staan. Zodat het mooi afsteekt. Verder hebben we een houten klepbankje wat op zijn kamer komt. En een grijs-wit gestreept vloerkleedje. Ook heeft hij 2 letterbakken in huisjesvorm waarin zijn autootjes zijn opgeborgen/tentoongesteld. Heel basic en rustige basis dus. Maar met zijn speelgoed en anders spulletjes zal het toch een echt kinderkamer worden.
Onze zoon van 3.7 jaar heeft 2 maanden geleden een nieuwe kamer gekregen en heeft ook die witte lockerkast! Ben er blij mee! Hier twee foto's...het is een vrij grote kamer dus genoeg ruimte voor speelgoed.
En dit staat tegenover de boekenkast. Behang aan 1 muur is Cars en de rest gewoon neutrale streepjes.
Dit is de kamer van mijn zoontje . Donderdag komt zn grote bed, dus dan is het echt een grote jongenskamer! Dus nu nog even foto's gemaakt met zn lieve, kleine bedje .
En nog een paar! Ben nog elke dag blij met de kast die we zelf hebben opgeknapt! Nooit verwacht dat het zo leuk zou zijn.