Zijn er nog meer meiden die haar volgen? Op flylady punt net. Werkt het voor jou? Ik wil er mee gaan beginnen vandaag. Ik zoek eigenlijk ervaringen van meiden die ook net beginnen of al even bezig zijn en wat je ervaring is en wellicht tips, want de website is zo uitgebreid. Ik ben benieuwd Groetjes Zeester
Lekker vaag Wat is het eigenlijk....nergens staat wat ze precies doen. eerst aanmelden? Vertel TS, wat is het
Sorry dat het niet duidelijk is. Het is een methode om je huis weer netjes te krijgen en voor jezelf om routines op te bouwen. Je krijgt via de mail iedere dag een mail met wat je vandaag in huis gaat schoonmaken en als je je die volgt zou het beter moeten worden Ook leert ze je om routines op te bouwen, iedere ochtend en avond bijvoorbeeld. In de ochtend eerst jezelf aankleden, tandenpoetsen e.d., de was aanzetten enz... In de avond, kleren klaarleggen, ontbijttafel klaarzetten... Ze leert je dit stapsgewijs. Je begint met 31 dagen in stapjes. Eerst de routines, dan komen er langzaamaan dingen bij, zoals het schoonmaken. Je kunt je er inderdaad voor aanmelden en het is in het Engels (Amerikaans). Ik beschrijf het nu wat hap snap, maar ik ben het dus ook nog aan het uitvogelen. Groetjes
Ze stuurt wel heel veel mailtjes hoor vind ik. Naast het dagrooster komen er ook veel ervaringen van anderen enz. Dat vind ik soms leuk, soms een nadeel. Moet je zin in hebben om het te filteren zeg maar. Hier op zp was er jaren geleden een clubje die haar ook volgden en de opdrachten vertaalden naar het Nederlands. Ik ben dus benieuwd of er nog gebruikers zijn en of er wellicht animo is voor zo,n clubje. Groetjes
Ik ben ook wel benieuwd. Als ik te lang hetzelfde schoonmaakschema volg vind ik het vreselijk saai, als ik dan weer is wat anders probeer ga ik er weer met goede moed tegen aan.
Oh, haha. Ik dacht eerst dat het iets voor mijn zus was, om over haar vliegangst heen te komen. Maar het is dus uiteindelijk iets voor mij Edit: Whaha, 'can't have anyone over syndrome'
Ja inderdaad maar dat clubje is al lang gesloten jammergenoeg. Ben benieuwd of we weer zoiets kunnen opstarten. Of daar animo voor is...
Als er een clubje opgericht wordt doe ik wel mee . Heb me zojuist aangemeld is wel wat voor mij! Ook ik zit weleens (vaak ) te lang te niksen voor ik eens wat ga doen. Hopelijk zijn die emails wel een goede stok achter de deur. Heb wel afgelopen week een paar dagen eruit gelegen en dus niets kunnen doen. Heb m'n schoonmoeder gebeld of ze me kan helpen het huis eens een grondige beurt te geven zodat ik het weer zelf bij kan gaan houden en hopelijk helpen de mails me er bij. Ik kan die mails wel vertalen maar lijkt me wel veel werk worden als ik dat iedere dag moet gaan doen . Mochten jullie dus een club oprichten ben ik er bij .
Is misschien ook wel wat voor mij. Zit nu ook weer op de bank terwijl de wasmachine ondertussen al had kunnen draaien vind het vaak moeilijk om me ertoe te zetten. Dus zit nog steeds zonder make up, in de pyjama, lekker met een slapende beeb op mijn arm, met een dekentje op de bank
Ik doe ook aan flylady. Ik heb er wel meer routines door gekregen, maar de missies doe ik niet altijd.
Heb me zojuist ook aangemeld... ben één groot warhoofd en dus ook in mijn huishouden. Heb vanmorgen dan wel al de wasmachine en afwasmachine aangezet, maar verder is er nog nergens wat van gekomen... Wie weet helpt dit
Joepie! Nog meer meiden die niet op gang kunnen komen. Dat heb ik dus ook hihi. Zullen we een clubje oprichten in algemene clubs? Maaruh voor we gaan beginnen met de missies (dagelijkse mail) beginnen we met de baby steps. Ik zal straks als de kids op school zitten de eerste vijf wel vertalen! Tot straks!
Voor degenen die interesse hebben om te praten over flylady of het huishouden... heb net een clubje aangemaakt bij algemeen