Ik vind het een leuke stoere naam, maar ik vind de Engelse betekenis niet echt leuk vandaar dat het hier geen kanshebber is
Ik vind het geen leuke naam. Ik vind het een saaie naam en denk altijd Floorrrrr flapoorrrr Nuttige bijdrage hé ha ha
Op zich wel een leuke naam. Alleen heb ik zelf een naam die lastig uit te spreken is in het buitenland. Heb een tijdje in een Engels sprekend land gewoond en als ik daar een tafel wilde reserveren in een restaurant ofzo, dan gaf ik mijzelf altijd een andere naam. Daarom wilde ik graag dat onze kinderen namen kregen die in het buitenland ook uit te spreken zijn (en ook in Nederland). Dus ik zou niet voor Floor kiezen vanwege de Engelse betekenis. Maar goed, dat is persoonlijk
Ik vraag me af in hoeverre je rekening moet houden met deze Engelse betekenis. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in Amerika/Engeland geweest en denk ook niet dat ik daar ooit heen zal gaan. Zou het dus zonde vinden als je alleen daarom de naam niet kiest.
Leuke naam. En eventueel de opties uit de quote. Maar gewoon Floor is ook goed dan kan ze een flora als roepnaam voor in het buitenland gebruiken.