Vrijdag was ik 13dpo en had ik een 2de streepje op mijn test. Vorige jaar een vroege miskraam en missed abortion gehad dus we durfde nog geen gat in de lucht te springen. Vrijdagavond wat roze afscheiding met afvegen maar dit was maar kort, ok dit kan een innestelingsbloeding zijn. Zaterdag halverwege de ochtend weer roze afscheiding helaas werd dit erger en kreeg ik behoorlijk veel helder rood verlies soms vermengd met wat slijm soms een kleine bloedstolsel. k had niet echt pijn, af en toe wat lichte kramp maar dit had ik al de hele week. Wel een paar uur wat zeurend gevoel in mijn onderrug. Vandaag is het bloeden een stuk minder maar nog steeds wel behoorlijk wat. Gek genoeg lopen mijn zwangerschapstesten op, dit voelt echt als een mindfuck. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is een bloeding tussen de 5 en 12 weken heb ik gelezen, kan dit ook vanaf 4 weken? lk ben hier heel erg bang voor. Als mijn test morgen nog niet afloopt bel ik de verloskundige en hoop ik dat ze volgende week met een echo wil kijken of en waar dan de eventuele zwangerschap zit. Zonder positieve test had ik gedacht dat ik een hele lichte/milde menstruatie had maar ik heb normaal redelijk heftige mestruaties. Ik ga er maar vanuit dat het niet is maar ben benieuwd of iemand anders dit ook zo heeft meegemaakt.
Hye Denise, Ik sluit even aan op je topic. We hebben precies nogal een zelfde verhaal. Ik had vorig jaar ook een MA & biochemische zwangerschap. Ik had deze cyclus ook gewoon mijn menstruatie (naar mijn gevoel) maar door klachten getest een aantal dagen nadien toch getest en een positieve test in handen.. Ik laat nu mijn HCG prikken en heb een vroege echo komende donderdag. Ook hier veel angst voor een bbz. Spreek zeker je onzekerheid uit. Door het aangeven van mijn geschiedenis mocht ik sneller voor een echo gaan. Hopelijk voor ons beiden snel positief nieuws.
Hey, o wat spannend he. Bloed is iets wat je gewoon echt niet wil zien. Zaterdag heb ik aardig gebloed, het drupte ook zo in de wc, zondag werd het snel minder en sinds vandaag niks meer. De verloskundige was erg positief en gaf aan dat ze dit heel vaak hoorde. Zij maakte zich geen zorgen om wat ze hoorde en dat ik dat ook niet moet doen. Kloppend in het termijn van een flinke innestelingsbloeding. Ik mag de 28ste komen voor een echo dan zou ik rond de 7 weken moeten zijn, mocht ik daarvoor weer bloedverlies hebben, pijn krijgen of om wat voor reden ongerust maken moet ik aan de bel trekken en mag ik eerder komen. Jij hoeft gelukkig minder lang te wachten, hoe ver zou jij dan ongeveer zijn? Ik zal voor je duimen dat je goed nieuws krijgt, laat je het weten wat eruit komt?
Vreselijk toch hé die onzekerheid. Ik kreeg vandaag de geruststelling dat mijn HCG & progesteron goed gestegen waren. Termijn vermoedelijk 5/6 weken wat kan kloppen met mijn laatste 'echte' menstruatie dan. Heel herkenbaar van je bloeding. Ik gaf ook de opmerking 'amai kort maar krachtig!' Ik hoop voor ons allebei heel hard mee! Houden elkaar op de hoogte! Liefs!
Dat is in iedergeval al goed nieuws! Hopelijk donderdag helemaal gerustgesteld. Maar proberen rustig te blijven en niet te veel erover in te zitten maarja nog 2,5 week geduld is wel veel gevraagd op dit moment
Absoluut. Elke dag lijkt een dag te lang! En alles wat je voelt zijn alarmbellen.. heel heel heel herkenbaar!!
Ik zou wel vragen om een eerdere echo. Met 5 weken kunnen ze iig de locatie wel zien. Als het een bbz is wil je niet afwachten tot het écht mis gaat. Liever vroeg vinger aan de pols. En ja helaas is wel 1 van de kenmerken 'menstruatie' met oplopende testen.
Hier helaas weer wat rood bloedverlies, niet heel veel maar toch. Vind er niks aan zo. Ik mag nou volgende week dinsdag voor een echo na wat aandringen
Ik heb zojuist gebeld omdat weer wat bloedverlies heb en mag na aandringen volgende week dinsdag komen. Ze gaf aan dat er nu weinig tot niks te zien zal zijn. Zolang ik geen pijn heb aan 1 kant nog geen alarmbellen.
Hye Denise, Ik kom net terug van een spoedecho. Ik kreeg deze middag ook plots bloedverlies.. nog niets te zien op de echo.. morgen opnieuw bloedafname - indien waarden gezakt wss opnieuw een miskraam..
He verdorie, jij ook al Volgens mij is het niet heel gek als er nog niks te zien is? Wat zei de echoscopiste? Hopelijk zijn je waarde gestegen, krijg je snel de uitslag binnen?
Inderdaad.. zucht. Ik raak even niet uitgejankt.. De gynaecoloog zei inderdaad dat het normaal is dat ze nog niets kon zien.. pas vanaf 1000 HCG zou er iets zichtbaar moeten zijn. Morgenochtend bloed nemen en hopelijk morgenavond resultaat..
Snap Snap ik, even eruit gooien kan zeker geen kwaad. Beter dan opkroppen volgens mij. Bloed je nog steeds?
Dat denk ik ook. Het is zo zo vermoeiend. We hebben zo lang geprobeerd, zo lang niets gebeurd en dan lukt het zwanger worden toch en loopt het telkens mis.. Maar dat mislopen hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen.. Nog steeds bloedverlies, wel niet meer echt helderrood en precies ook minder in m'n maandverband maar wel nog een hoop bij afvegen. Ben al zeker 20 keer naar het toilet geweest.. zucht
Ja er is weinig romantisch en leuks aan zo he. Dat mislopen is zo verdrietig en zo is het alleen maar onzeker en geeft stress Herkenbaar, elk halfuur naar de terwijl je helemaal niet hoeft maar alleen puur om te kijken hoe het er voor staat. Hopelijk stopt het bloeden snel.
Absoluut. Toch fijn dat we het kunnen delen.. het voelt minder eenzaam. Dankjewel. Ik heb de hoop al wat opgegeven om eerlijk te zijn.. Ik duim voor jou alvast heel hard mee.
Ik denk dat de angst en het verdriet mij wat aan het overvallen is. Ik vind het heel moeilijk om positief te denken op dit moment.. Misschien een stukje zelfbescherming? Het bloeden lijkt op dit moment gestopt.. net bloedafname gehad en de raad gekregen om plat te liggen en niets te tillen/heffen/.. Ga ik maar doen denkik dan ..
Ja dat heb ik ook hoor, moet het eerst maar zien of het goed zit en tot die tijd ga ik er van uit dat het niet goed is. Volgens mij is dat inderdaad zelfbescherming en dat is niet o gek na wat we hebben meegemaakt. Is er bij jou ook een patroon wanneer je bloedverlies hebt? Bij mij lijkt er een patroon met druk op de baarmoeder wanneer ik bloedverlies heb. Vrijdagavond wat roze verlies nadat ik in de auto zo nodig moest plassen dat het pijn deed. Zaterdagochtend begon rood verlies op werk en ik werk in de zorg dus lichamelijk zwaar, ook zwaar tillen. En maandagavond wat bloedverlies na zware boodschappen getild te hebben. Ik heb straks avonddienst dus ben benieuwd of het dan weer begint. Kan ook allemaal toevallig zijn. Als ik jou was zou ik wel naar het advies luisteren, een serie bingen? Hopelijk heb je snel de uitslag