Zeker spannend. Maar ik snap er niks meer van. Ik hoorde na deze aflevering dat er volgende week weer nieuwe afleveringen komen en daar zie je Wolfs weer normaal functioneren als politieagent en Daan ook.... Huh?
Deze aflevering is de laatste aflevering van seizoen 5. Volgende week start seizoen 7. Er zit dus een compleet seizoen tussen die niet is uitgezonden. Als je op de site van Flikken kijkt, zie je het einde van seizoen 6. Daar zien Eva en Wolfs Daan de Vos relaxed op het terras zitten en hun aankijken, ze willen Daan vervolgens grijpen. Maar ik lees op de site dat Daan ze heeft aangeklaagd voor onrechtmatig vasthouden (of zoiets) en in het komende seizoen moeten Eva en Wolfs weer de straat op. Daan de Vos komt ook weer terug. Ik hoop dat het geloofwaardig blijft. En ik wil graag weer romance tussen Eva en Wolfs!!
Ok, bedankt voor de uitleg. Ben benieuwd volgende week weer, leuk. Verheug me altijd op dit soort tv-avonden...
Ik ook! Ik had de eerste aflevering van het nieuwe seizoen al aan gezet via internet. Maar manlief wil volgende week vrijdagavond gewoon op tv samen kijken. Ook wel zo gezellig. Nog even wachten dus.
Dit was het einde van seizoen 4. Seizoen 5 eindigt met dat Wolfs wordt gearresteerd voor stelen van het geld uit de koffer. Seizoen 6 eindigt zoals hierboven beschreven. Ik ben ook zeer benieuwd naar dit seizoen! Ik ben ook voor liefde tussen Wolfs en Eva.
Maar kan ik nog ergens terug kijken hoe het met wolfs afloopt. Hij wordt daar gewoon opgehangen, en het leek erop dat hij dood is. En hoe kan het nou zijn dan Daan weer terug komt? Ik neem aan dat hij achter de tralies verdwijnt?
Eva redt hem uiteraard! Wat er met Daan gebeurde weet ik even niet meer. Zin in het nieuwe seizoen! Leuk!
Ik geloof dat Eva en Wolfs achter hem aan gingen en ik meen me een scène te herinneren dat Daan op het water vaart en Wolfs in een helikopter boven hem komt vliegen. Wolfs en Daan kijken elkaar aan en dan eindigt de aflevering.
Ik hoorde dat Daan in het nieuwe seizoen Wolfs en Eva aangeklaagd heeft over zijn aanhouding en dat ze daarom 'gewoon' politiewerk moeten doen. Ik hoop echt dat het geloofwaardig is
zet even een spoilerwaarschuwing in de TT nu hier info wordt vrijgegeven die 99% aanstaande vrijdag pas wil weten, wel zo netjes