flexxfloors

Discussie in 'De lounge' gestart door CenM, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring met flexxfloors?

Ik wil graag een wat fijnere vloer in de badkamer. We hebben een douchecabine. De rest van de badkamer is betegeld. Maar ik vind de tegels helemaal niet fijn. Zijn moeilijk schoon te maken, kan er niet snel met doekje overheen, moet altijd royaal met water erover wil ik het een beetje goed schoon krijgen.

Ik dacht eerst aan vinyl maar kwam bij het googlen flexfloors tegen, wie kan zijn/haar ervaring met me delen.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij hebben flexxfloors in de gang liggen.
    Onze hond heeft zijn etensbak en drink bak daar ook staan en die drinkt niet zo netjes om het maar even zo te zeggen haha.
    Dus plonzen water gaan er over heen.
    Het ligt er al 3 jaar en nog geen problemen.
    We hebben er ook de trap mee bekleed haha.
    Ideaal echt waar.

3. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt goed.

hebben jullie de klikvloer of plakvloer?

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier nooit meer. Toevallig in een ander topic ook gepost, maar hier is het zijn geld echt niet waard geweest. Binnen een week vol krassen terwijl we op sokken binnen lopen en er echt helemaal niets geks is gebeurd. Bij warmte door de zon trekken sommige tegels krom (zelfs na vervanging). Was €100,- voor een week een mooie keuken :( Na contact met Flexxfloors aangeraden gekregen de vloer met speciaal spul van ze te behandelen en het wordt niet heel veel erger, maar mooi? Nee. We overwogen die eerste week om het in meer ruimtes te gaan leggen omdat het er zo mooi uitzag, simpel te leggen was en lang mee zou moeten gaan. Maar je snapt dat we daar na deze ervaring absoluut niet meer voor kiezen ;) Hoor er verder veel positieve verhalen over, maar helaas ook vergelijkbare verhalen als de onze tegengekomen na zoeken op internet.

5. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    wat jammer zeg, zonde!

ik lees inderdaad positieve en negatieve verhalen. Het ziet er zo mooi uit, itt vinyl.

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij hebben plak en hebben het over de bestaande vloer heen geplakt.

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wij hebben het nu 3 jaar liggen en super tevreden!
    De vloer hier heeft heel veel te lijden maar ziet er nog super goed uit!

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    En dat vind ik dus zo gek die hele goede en slechte verhalen. Uiteindelijk er zelf dus wel voor gekozen omdat het er zo mooi uitziet en we dachten wat heeft die vloer daar nu te lijden.. Maar misschien gewoon heel veel pech gehad.

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier hebben we hem ook liggen alleen dan de loose laay variant.
    Op zich vin dik het ideaal dat het kunsstof is, maar verder zou ik er niet meer voor kiezen voordat geld.

Het zou heel wat moeten kunnen hebben, maar al heel snel krassen en zelfs een plank die stuk is en we weten niet wat daar gevallen is.

Aan de ene kant dus tevreden aan de andere kant niet, wij weten ook nog niet of wij het in de huiskamer gaan leggen

10. Amare

Amare Niet meer actief

Wij hebben de plakvloer. Ideaal spul, alleen het leggen was een crime.
    Maar ik vond het persoonlijk best duur.

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wij gaan de click variant op zolder en bovenverdieping leggen. Ben benieuwd.

12. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb de badkamer opgemeten en berekend hoeveel het gaat kosten en dat valt best tegen. Ik denk dat we gewoon naar winkel gaan en moeten vergelijken met gewone vinyl. Het is alleen voor de badkamer en puur voor het gemak, we brengen daar niet zoveel tijd door dat ik er veel aan uit wil geven.

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wij vonden het ook best prijzig. Wehkamp had een aanbieding van 40% korting.

14. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook interesse. Tot ik de klachtenregen op hun fb zag staan. Heel jammer, want ik vind de vissengraatvloer ervan zo mooi.

Deel Deze Pagina